أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۲۹۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۲۶ تير ۱۳۹۲
یکی از سایت های عربی با تیتری شیطنت آمیز به انتشار خبر مذاکره کاپیتان تیم ملی ایران با شارجه امارات پرداخت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، جواد نکونام در حال مذاکره با شارجه امارات است و روز گذشته اعلام شد که مدیربرنامه های وی به توافق دست یافته است.حضور وی در شرایطی است که نامه لیگ امارات برای فصل جدید به نام جعلی خلیج ع ر ب ی تغییر کرده و حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ اقدامی ناپسند محسوب می شود.

سایت الرویه در همین زمینه خبری همراه عکس جواد نکونام با لباس تیم ملی در حالی که بازوبند کاپیتانی در دستش است، منتشر کرد که شیطنت آمیز به نظر می رسد.

این سایت با انتخات تیتر " دومین ایرانی در لیگ خلیج ع ر ب ی" نوشت: چند ساعت آینده شاهد پیوستن بازیکن تیم استقلال جواد نکونام به تیم شارجه به عنوان دومین ایرانی حاضر در این رقابت ها هستیم، مسابقاتی که ششمین دوره آن از سپتامبر آینده آغاز می شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر من بیشرم اونیه که به خاطر پول وطنش رو می فروشه!!
پاسخ
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر من بیشرم اونیه که به خاطر پول وطنش رو می فروشه!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها