يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۰۳۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۳۰ تير ۱۳۹۲
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز با نکونام صحبت کردیم و قرار شد تضمین کنیم که پول قرارداد او در ایران پرداخت شود.
به گزارش  فارس، علی کفاشیان پس از مراسم تقدیر از ورزشکاران ایران درباره فصل قرارداد خلعتبری با عجمان خاطرنشان کرد: ما باید ببینیم که در قرارداد او بندی وجود دارد که بتوان آن را فسخ کرد و موافقت صورت می‌گیرد و یا اینکه باید خسارتی پرداخت کنیم که در این صورت نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بحث حضور خلعتبری در امارات مربوط به گذشته می‌شود و قبل از مسائلی است که این کشور به وجود آورد. حالا باید خودش در این باره تصمیم بگیرد اما مجوز حضور سایر بازیکنان در لیگ این کشور را نداده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهاد الشارجه راجع‌به نکونام یادآور شد:‌ به نکونام برای حضور در این لیگ مجوز ندادیم و قرار شد او با یک چهارم قراردادش به خاطر مسائلی که به وجود آمده در ایران بازی کند.

کفاشیان درباره جلسه روز شنبه خود با نکونام و فتح‌‌الله‌زاده تصریح کرد: ما در خصوص مسائل مختلفی با نکونام صحبت کرده‌ایم و جلسه سه نفره‌ای با هم نداشتیم، نکونام آمد که درباره عدم پیوستنش به تیم‌های اماراتی صحبت کنیم. می‌خواستیم درباره نرفتن او و ماندنش در ایران صحبت کنیم و همچنین ما تضمین کنیم تا پول قرارداد او داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات و مسائلی که دو سال پیش با وزارت ورزش داشته است، یادآور شد:‌ من به عنوان نماینده کل فدراسیون در این مراسم حضور داشتم و تقدیر صورت گرفت به هر حال اختلاف در کار وجود دارد. از زمانی که AFC با ما خوب شد سایر افراد هم با ما خوب شدند.

وی درباره ناراحتی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان و عدم حضورشان برای دریافت جوایزشان گفت: نماینده آنها برای دریافت حاضر شده بود، به هر حال آنها خسته بودند و نمی‌توانستند از پله‌ها پایین بیایند، مصافت زیادی بود و آنها حاضر نشدند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا می‌توان لیگ را بدون پرسپولیس و استقلال برگزار کرد، گفت: مسئله بدهی باشگاه‌ها امروز برطرف شد و قرار شد تا آنها به مرور بدهی‌هایشان را پرداخت کنند، چهار پنجم طلبکاران شکایتی نکردند و نمی‌توان فقط به آنهایی که شکایت کرده‌اند به زور پول داد و سایر افراد را در نظر نگرفت. باشگاه‌ها هم قبول کردند که این بدهی‌های را پرداخت کنند و در وهله دوم ریز و اولویت‌بندی نفرات طلبکار را مشخص کنند تا درصدی از درآمدشان را به این موضوع اختصاص دهند.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش درخواست کرده نیم‌فصل دوم پس از جام جهانی برگزار شود، عنوان کرد: این موضوع امکان‌پذیر نیست او برنامه کامل را به ما داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش چند روز برای تیم ملی اردو در نظر گرفته گفت: من ماشین حساب نداشتم و حساب و کتاب نکردم. او به هر حال روزهای فیفا را در نظر گرفته و برای نیم‌فصل هم برنامه داده است و بازی‌های دوستانه را مشخص می‌کند.

کفاشیان در مورد اعتراض باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس به علت حضور 9 بازیکن‌شان در تیم ملی عنوان کرد: اینگونه نیست که همه این بازیکنان همه بخواهند بمانند، به هر حال پس از اردوهایی این بازیکنان کم خواهند شد. به نظرم لیگ کیفیت خوبی خواهد داشت و روز به روز هم بهتر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها