کد خبر: ۱۵۰۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۹ تير ۱۳۹۰
رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: بيشترين مشکلات جامعه بشري ناشي از حاکمان نظام سلطه پرست و طاغوتي آمريکا و دنباله شيطاني آن رژيم صهيونيستي و متحدان آنها است.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محمود احمدي‌نژاد چهارشنبه در آيين افتتاح بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن کريم که در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: تاريکي‌ها و ظلم‌ها و ستم‌ها و جنايت‌ها و تحقير‌ها سوختن انسان، ناشکوفايي‌ها و نشکفتن‌هاي حقيقت‌هاي انساني همه و همه به خاطر پذيرش طاغوت ، شيطان و هواهاي نفساني است.

رييس جمهور گفت: وضعيت تاريخ و جهان را مشاهده کنيد به خصوص در دوره ما بيشترين خسارت در بشريت به خاطر سيطره طاغوت‌هاي خودپرست، هواپرست و تن داده به شيطان است.

بيشترين مشکلات جامعه بشري ناشي از حاکمان نظام سلطه طلب و طاغوتي آمريکا و دنباله شيطاني او رژيم صهيونيستي است.

احمدي نژاد گفت: صهيونيست‌هاي بي فرهنگي که به خاطر هواهاي نفساني خود همه انسان را زير چرخ‌هاي سنگين خودخواهي و دنياپرستي‌ها و ثروت‌‌طلبي‌هاي خود له کرده و له مي‌کنند.
وي افزود: آنها براي سلطه بر جهان همه چيز را قرباني کرده‌اند و جان، مال و آبرو و سرزمين و کرامت، آزادي و ثروت ملت‌ها در نزد آنها هيچ حرمتي ندارد.

رييس جمهور گفت: شاهد بوديم به بهانه‌اي، شصت و چند سال قبل سرزمين فلسطين را به اشغال خود درآوردند و اين رژيم جعلي را با زور سرنيزه و فريب حاکم کردند. در طول شصت و چند سال، هر روز ترور و تهديد و جنايت و هر روز فتنه‌گري و هر مقطعي جنگي و در هر جنگي کشتاري. مشاهده کرديم که اخيرا باز به بهانه ديگري در افغانستان و عراق چه کردند. بيش از يک ميليون انسان را بي گناه به خاک و خون کشيدند. حيثيت‌ها را هتک کردند و حرمت‌ها را از بين بردند و جان و مال و ناموس ملت‌ها را زير پاي خود لگد مال کردند.

احمدي نژاد گفت: امروز وقتي جنايتي هست، فسادي و ديکتاتوري هست، هر جا تحقير انسان است وقتي پيگيري مي‌کنيم بر مي‌خوريم به رژيم صهيونيستي يا آمريکا و يا متحدين آنها. آنها براي پر کردن جيب‌هاي پرناشدني خود هيچ حد و رمزي نمي‌شناسند.

رييس جمهور افزود: طاغوت به معناي حقيقي طغيان گر است و با يک حساب سرانگشتي تعداد کساني که به خاطر طغيان اينها کشته شده اند دهها برابر کشته‌شدگان طول تاريخ است. در يک قرن بيش از صد ميليون انسان را کشتند.

احمدي نژاد در ادامه گفت: بعثت بزرگترين حادثه هستي از ابتدا تاکنون است، قران امشب بر قلب نازنين پيامبر نازل ميشود. حقيقت قرآن را پيامبر مي‌داند حقيقت قرآن را آنگونه که هست فقط پيامبر مي‌داند و کساني که در طراز پيامبر هستند. بنابراين مفسر و مبيين اول خود پيامبر است. اول کسي که مي‌تواند قرآن را تفسير کند، بيان کند، پياده کند، پيامبر است. قرآن جامع حقايق عالم است. همه حقايق هستي در قرآن است. قرآن سفره گسترده‌اي است که هر کس در کنار آن بنشيند و دل به آن بسپارد به ميزان ظرفيت وجودي خود بهره خواهد برد. اندازه بهره‌مندي از قرآن به طهارت و پاکي نفس بستگي دارد.

احمدي نژاد گفت: پيامبر و انسان‌هاي در طراز پيامبر هستند که مي‌توانند همه حقيقت قرآن را دريابند. بايد به او تمسک جست و تمسک به قرآن کريم موجب صلاح و اصلاح فرد و جامعه است. مصلحان حقيقي متمسکان به قرآن و از برپا دارندگان و اقامه کنندگان نماز هستند. لازمه اين تمسک نفي طاغوت و ايمان به خداست.

احمدي نژاد گفت: نتيجه تمسک به قرآن قرار گرفتن تحت ولايت الهي است و آن کس که تحت ولايت الهي قرار گرفت از تاريکي ها خارج مي‌شود و به نور الهي وارد مي‌شود. نور الهي و معرفت و علم و نور، حيات طيبه است و اگر کساني ايمان نياورند و به حقايق الهي گردن ننهند در جبهه طاغوت و تحت امر طاغوت خواهند بود.

رييس جمهور با تاکيد بر اينکه قرآن کتاب زندگي و کتاب حاکميت احکام الهي است، تصريح کرد: چه کسي مي‌تواند همه قرآن را دريافت و همه قرآن را حاکم کند؛ کسي که قلب او فراخ‌ترين است و ظرفيت ‌وجودي او بالاترين است و آن کسي نيست جز پيامبر اسلام.

احمدي نژاد گفت: پس از پيامبر اسلام انسان کامل، جانشينان پيامبر هستند که مي‌توانند همه قرآن را دريافت کنند در غير اين صورت هر کسي به اندازه ظرفيت خود قرآن را دريافت مي‌کند.
وي افزود: انسان هر چقدر از حاکميت قرآن دور شود به همان نسبت نيز دوري از حاکميت قرآن، ظلم و تبعيض و جهل و همه مشکلات پديد مي‌آيد.

رييس جمهور گفت: اگر بخواهيم همه مشکلات جامعه بشري مرتفع شود و همه حقيقت انسان شکوفا شود همه احکام الهي حاکم شود، حقيقت قرآن به طور کامل در جهان جاري و ساري شود، تنها به دست کسي خواهد بود که بتواند همه قرآن را دريافت کند و اين نيز نيست جز انسان کامل و اهل بيت پيامبر اسلام.

وي گفت: همه قرآن ما را به اين حقيقت دعوت مي‌کند ايمان به خدا، نفي طاغوت‌ها و ورود به ولايت الهي اگر وارد شديم همه زيبايي‌ها ، همه نيکي ها از همين ناحيه در اختيار بشر قرار خواهد گرفت. چرا که خداوند ولي حق است و ولايت او حق است و ولايت خدا خالي از ظلم و جهل و تبعيض و خودخواهي و هواپرستي است.

احمدي نژاد گفت: چرا که خدا غني به ذات است و کريم مطلق است و او صاحب ملک و ملکوت است.

وي با تاکيد به اينکه روشن است اين ولايت از طريق پيامبر و از طريق انسان‌هاي کامل بعد از پيامبر در عالم هستي جاري مي‌شود، گفت: همه بدبختي هاي بشر در طول تاريخ ناشي از دوري از اين حقيقت است.

احمدي نژاد گفت: امروز فقر، جهل عقب ماندگي بشر اختلاف‌ها و کينه‌ورزي‌ها و جنگ‌ها همه و همه به خاطر اين است که عده‌اي به جاي پذيرش ولايت الهي، ولايت شيطان و طاغوت را پذيرفته‌اند.تا زماني که طاغوت‌ها بر اقتصاد و سياست بر مديريت جهان حاکم باشند وضع به همين منوال است.

رييس جمهور با تاکيد به اينکه نقطه رهايي، آشنايي با حقيقت قرآن، آشنايي با ولايت الهي و حرکت به سمت ولايت الهي است، گفت: خوشبختانه شاهديم که امروز بيداري و بازگشت به حقيقت قرآن در جامعه بشري موج مي‌زند.

احمدي نژاد گفت: انسان کامل و قرآن دو روي يک سکه و يک حقيقت و جلوه‌اي از خداي متعال هستند. انسان کامل يعني عينيت قرآن، يعني قرآن در عمل يعني قرآن ناطق که هر چه زمان مي‌گذرد جامعه بشري و دل‌ها به سمت اين حقيقت گرايش پيدا مي‌کند.

وي افزود: مي‌بينيم که مطالبه توحيد مطالبه عدالت و مطالبه پاکي، مطالبه حقيقت روزافزون است و اين همان گرايش به قرآن و گرايش به انسان کامل است.

رييس جمهور گفت: پيامبر عزيز ما راه را معين فرموده‌اند راهي جز تمسک به قرآن و ولايت الهي براي نجات بشر وجود ندارد. انبياء الهي هستند انسان‌هاي کامل که قدر انسان و حقيقت انسان را مي‌شناسند و براي نجات او براي کمال او براي شکوفايي استعدادهاي او تلاش مي‌کنند و دل مي‌سوزانند.

وي افزود: آنها هستند که با تزکيه و خالي کردن انسان از همه ظلمت‌ها براي پذيرش خدا و ولايت خدا به صراط مستقيم الهي هدايت مي کنند. راه رسيدن به حياط طيبه تمسک به قرآن و پيام قرآن و انسان کامل است.

احمدي نژاد گفت: زماني سعادت حقيقي بشر حاکم خواهد شد که همه بشريت به اين حقيقت برسند براي حاکميت آن تلاش کنند و آن را بر جامعه بشري حاکم کنند.

رييس جمهور افزود: خدا را سپاسگزاريم که رايحه‌اي در جهان به مشام مي‌رسد رايحه رسيدن بشر به نقطه نياز ، به فضل الهي، دير نخواهد بود که مصلح کل، پرچمدار حقيقي توحيد، عدالت گستر واقعي، نجات بخش حقيقي بشر انسان کامل، فرزند پيامبر گرامي اسلام حضرت مهدي (عج) که ترجمان کتاب خداست با تمسک به اين کتاب عظيم ،جهان را از توحيد ازعدالت و ازعشق و محبت سرشار کند به اميد آن روز به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها