کد خبر: ۱۵۰۷۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۳۱ تير ۱۳۹۲
مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال فولاد خوزستان که اين فصل به تيم سپاهان پيوسته است، مي‌گويد قبل از قرعه‌کشي ليگ برتر سيزدهم حس دروني‌اش به او مي‌گفت که اولين ديدار تيم جديدش برابر تيم سابقش خواهد بود.
به گزارش 598،آرش افشين در گفت‌وگو با ايسنا، اظهارکرد: من يک خوزستاني هستم و هميشه خود را جزيي از فولاد دانسته و مي‌دانم. به هر حال فوتبال است و شرايطي برايم پيش آمد که از فولاد جدا شوم و اکنون نيز بايد در تيم جديدم، آن هم در نخستين ديدارش به مصاف فولاد بروم. بازي‌مان را انجام مي‌دهيم و هر چه خدا بخواهد اتفاق مي‌افتد.

مهاجم جديد سپاهان با بيان اين که تيمش تمام تلاش خود را مي‌کند تا برنده اين ديدار باشد، گفت: خدا را شکر شرايط در سپاهان بسيار خوب است و واقعا چيزي کم و کسر نداريم. وضعيت تيم و بازيکنان نيز بسيار خوب است ولي کمي بايد هماهنگ‌تر شويم. يک مديريت قوي که در راس آن رحيمي است، داريم که از تيم حمايت مي‌کند. به هر حال همه چيز اينجا خوب است و اکنون نيز براي ديدار با فولاد آماده مي‌شويم.

افشين درباره آمادگي خودش نيز عنوان کرد: در وضعيت خوبي به سر مي‌برم و کم‌کم در حال آماده شدن براي رقابت‌ها هستم. البته هنوز به آمادگي صددرصد نرسيده‌ام ولي تلاشم را مي‌کنم تا اواخر هفته به اين آمادگي برسم. در کل مي‌توانم بگويم شرايط بسيار خوبي دارم.

سپاهان مهاجمان قبلي خود را به دليل مصدوميت و يا جدايي در اختيار ندارد. افشين با توجه به اين نکته شرايط را براي نشان دادن خودش اين طور ديد: بسيار دوست داشتم خلعتبري در تيم مي‌ماند و سوکاي نيز مصدوم نمي‌شد تا در کنار اين نفرات بازي مي‌کردم؛ چرا که هر دو اين بازيکنان بزرگ هستند. به هر حال علاقمند بازي در کنار اين بازيکنان بودم ولي قسمت نشد اما تمام تلاشم را مي‌کنم تا جاي خالي اين نفرات را پر کنم؛ هر چند بسيار سخت است، چرا که واقعا بازي آنها بسيار خوب است.

وي همچنين کرانچار، سرمربي سپاهان را مربي بسيار بزرگ و بادانشي توصيف و اظهار کرد: مطمئنا امسال مي‌توانم چيزهاي بسياري از وي ياد بگيرم. تمام تلاشم را نيز مي‌کنم تا بتوانم به کمک کرانچار و مجموعه تيم، پيشرفت کنم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها