أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۰۷۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۳۱ تير ۱۳۹۲
آژانس خبری فرانسه و سایت پرتغالی desporto گزارش‌هایی در خصوص ممنوعیت حضور کاپیتان تیم ملی ایران در لیگ امارات منتشر کردند.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، آژانس خبری فرانسه (AFP) در گزارشی به وضعیت جواد نکونام و عدم حضورش در لیگ امارات پرداخت. در این گزارش آمده است بر اساس اخباری که در رسانه‌های ایرانی منتشر شده مسئولان فوتبال ایران  از انتقال نکونام به لیگ فوتبال امارات جلوگیری کرده‌اند.

نکونام قصد داشت در ازای رقم 1.5 میلیون یورو به الشارجه امارات ملحق شود ولی رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد این انتقال غیرعملی است. کفاشیان دلیل ممنوعیت انتقال نکونام به امارات را عنوان نکرد ولی رسانه‌های خبری ایران اشاره کردند که این تصمیم در پی تصمیم اماراتی‌ها مبنی بر تغییر نام لیگ‌شان به نام خلیج ع ر ب ی  بوده هرچند سران فوتبال ایران این موضوع را انکار کردند.

سایت desporto پرتغال نیز در گزارشی از اقدام فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از انتقال جواد نکونام به لیگ امارات خبر داد. در گزارش این سایت آمده بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایران سران فوتبال ایران از حضور جواد نکونام در لیک امارات جلوگیری کرده‌اند. کفاشیان همچنین تاکید کرد تمام ضررهایی که این بازیکن ممکن است در ممنوعیت حضورش در امارت تحمل شود باید جبران شود.

همچنین سایت‌های اسپورت 360، الجزیره و روزنامه عرب تایمز چاپ کویت نیز به این موضوع پرداخته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها