کد خبر: ۱۵۱۰۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: از تيم هاي مختلفي پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم امسال نيز در تيم باشگاهي محبوبم، استقلال بازي كنم.
به گزارش ايرنا، جواد نكونام عصر دوشنبه پس از نخستين حضورش در تمرين تيم استقلال در فصل پيش رو درباره اتفاقات هفته هاي اخير اظهار داشت: يكسري مسايل بود كه بايد حل مي شد. شرايط براي حضورم در ديگر تيم ‌ها هم مهيا بود اما با احترام به همه تيم ‌ها در استقلال ماندم و اميدوارم همراه با تيم محبوبم به موفقيت برسيم.
وي در خصوص پيشنهادهاي تيم هاي ديگر از جمله الشارجه امارات و تراكتورسازي تبريز گفت: پيشنهاد تيم الشارجه مربوط به چند ماه پيش بود و با توجه به تغيير نام ليگ امارات، خواستم در ايران و زير پرچم كشورم به فوتبالم ادامه دهم.
وي با بيان اينكه خليج برايش فقط فارس است و كشورش فقط ايران، افزود: رقمي كه تيم الشارجه پيشنهاد داده بود، بسيار بيشتر از پيشنهادهاي داخلي‌ بود، اما تصميم خوبي گرفتم كه به امارات نرفتم.
وي ادامه داد: با باشگاه تراكتورسازي هم مذاكره مختصري داشتم و از مسوولان باشگاه تراكتورسازي و مجيد جلالي سرمربي اين تيم قدرداني مي كنم. در مذاكره با جلالي اعلام كردم كه اولويتم تيم استقلال است و اگر نتوانم به توافق برسم با تراكتورسازي وارد مذاكره خواهم شد و جلالي كاملا در جريان علاقه زياد من به تيم استقلال بود.
نكونام با بيان اينكه از نظر آمادگي بدني شرايط ايده آلي ندارد، اظهار داشت: در اين مدت تمرينات انفرادي داشتم و براي آماده ‌تر شدن به تمرين بيشتر نياز دارم. هنوز با بازيكنان هماهنگ نشده‌ ام و هرگاه كادر فني صلاح بداند در تركيب تيم استقلال به ميدان خواهم رفت.
كاپيتان تيم ملي فوتبال در پاسخ به اين پرسش كه شنيده شده از تيم پرسپوليس هم پيشنهاد داشته است، گفت: مدتي با علي دايي همبازي بودم و از او تشكر مي كنم. دايي با من تماس گرفت و صحبت كرديم و اظهارات او باعث غرور من شد.
نكونام افزود: دايي به من لطف داشت و گفت هر وقت دوست داشتي به پرسپوليس بيا. محمد رويانيان هم با مدير برنامه ‌هايم صحبت كرد، اما به آنها گفتم كه من استقلالي هستم و دوست ندارم پيراهنم را عوض كنم و از اينرو تمايل دارم در استقلال بمانم.
وي ادامه داد: پرسپوليسي ها با احترام پيشنهاد خود را مطرح كردند و من هم با احترام به آنها پاسخ دادم. با انجام مصاحبه تشنج ايجاد نكردم و به همه تيم هايي كه خواهان به خدمت گرفتن من بودند اعلام كردم كه در ايران فقط براي استقلال بازي مي‌كنم مگر اينكه روزي اتفاقاتي بيفتد كه از جمع آبي پوشان تيم جدا شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها