کد خبر: ۱۵۵۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۱۸ تير ۱۳۹۰

در پي انتشار فيلم "تنبيه‌بدني دانش‌آموزان " در برخي رسانه‌ها، وزير آموزش و پرورش از تمام فرهنگيان در سراسر كشور به خاطر اين فيلم مشكوك و ساختگي عذرخواهي كرد.

 
به گزارش فارس ، حميدرضا حاجي‌بابايي در اختتاميه نخستين جشنواره كشوري جابربن حيان كه در اردوگاه شهيد باهنر تهران در حال برگزاري است با اشاره به فيلم پخش شده بر روي برخي رسانه‌ها با موضوع تنبيه‌بدني دانش‌آموزان اظهار داشت: اين فيلم براي الان نيست يعني حداقل براي يك الي دو سال اخير نيست؛ اين فيلم دروغ و مربوط به چند سال گذشته است، از سويي بعضي از مطبوعات هم چنان ذوق كرده‌اند كه اينجا معلوم مي‌شود حتي قرار است ريشه نظام زده شود. 
 
وي با بيان اينكه «ما زنده از آن هستيم كه آرام نگيريم، موجيم كه آسودگي ما ، عدم ماست»، خطاب به فرهنگيان گفت: از تمام فرهنگيان عزيز در سراسر كشور به خاطر اين فيلم مشكوك و ساختگي عذرخواهي مي‌كنم. 
 
حاجي‌بابايي ادامه داد: معلمان ما در سراسر كشور متوجه اين نگاه‌هاي مسموم آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند و يكي از دلايل عمده اين حركت آنها، كارهايي است كه امروز در وزارت آموزش و پرورش انجام مي‌شود و نيز فضاي مناسبي است كه در عرصه فرهنگ ايجاد شده است به همين دليل آمريكا و رژيم صهيونيستي را ناراحت كرده است. 
 
وي در پايان بر اين سخن شهيد بهشتي كه «آمريكا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير» تأكيد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها