کد خبر: ۱۵۶۸۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
وعده ای که محقق نشد:
مدیران صبا و مسئولین قم پیش از شروع هر فصل جدید لیگ برتر با مصاحبه های مختلف از انتقال کامل در فصل جدید خبر می دادند وحتی بادادن قول صد درصدی به مردم و یا تهدید به عدم حمایت از تیم مردم را امیدوار می کردند.
پایگاه 598 - حامد دریس/ مدیران صبا و مسئولین قم پیش از شروع هر فصل جدید لیگ برتر با مصاحبه های مختلف از انتقال کامل در فصل جدید خبر می دادند وحتی بادادن قول صد درصدی به مردم و یا تهدید به عدم حمایت از تیم مردم را امیدوار می کردند.

باشگاه فوتبال صبای قم یکی از باشگاه‌های فوتبال ایران است که در سال ۱۳۸۰ توسط شرکت باتری سازی نیرو که وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران است تاسیس شد، این تیم در گذشته با نام مهمات‌سازی ارتش به بازی در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر ایران می‌پرداخت که در سال ۱۳۸۰ با خرید امتیاز باشگاه صنام به مسابقات فوتبال دسته اول لیگ آزادگان ایران آمد و بعد از یک سال به لیگ برتر صعود کرد.

در سال ۱۳۸۷ باشگاه صبا از تهران به قم منتقل شد و از فصل ۱۳۸۸-۱۳۸۷ بازی‌های خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌کند و نام خود را از صبا باتری به صبای قم تغییر داد.

هواداران صبا درفصل اول حضور این تیم در قم با حضور پر رنگ در ورزشگاه ها، شور و اشتیاق خود را از این انتقال نشان می دادند و امیدوار به استقرار کامل این تیم در قم بودند اما پس از گذشت چند سال وزمانی که عزم جدی در مدیران غیر بومی این تیم و مسئولان استان ندیدند با ورزشگاه قهر کردند و به نوعی اعتراض خود را به این نحو نشان دادند.

اعتراض هواداران تیم صبا به اسقرار نداشتن و استفاده نکردن از بازیکنان بومی قم بود که مثل تیم مهمان روز قبل از بازی به قم می آمدند وبلا فاصله پس از سوت پایان بازی ،گاهی حتی زودتر از تیم مهمان از قم خارج می شدند.

مدیران صبا و مسئولین قم پیش از شروع هر فصل جدید لیگ برتر با مصاحبه های مختلف از انتقال کامل در فصل جدید خبر می دادند وحتی بادادن قول صد درصدی به مردم و یا تهدید به عدم حمایت از تیم ،مردم را امیدوار می کردند.ولی در عمل این مسئولینی که حق جوانان قمی می دانستند تيم صبا در قم حضور دائمی داشته باشد هیچ عکس العملی نشان ندادند.

امااین فصل از لیگ برترآغاز شد وباز هم خبری از اسقرار در قم نیست وهمانطور که از قرائن پیداست این فصل هم عزم جدی برای این کار وجود ندارد و تهران قرار دادن محل تمرین تیم در قرارداد بازیکنان حاکی از آن است.

حال چند سوال در ذهن هواداران فهیم صبا بوجود می آید ،تیمی که از بودجه عمومی استان قم اداره می شود واز امکانات جوانان این استان استفاده می کند چرا نباید در قم مستقر شود وعواید حاصل از ان به مردم قم برسد وچه کسانی از این انتقال متضرر می شوند که از آن جلوگیری می کنند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها