کد خبر: ۱۵۷۲۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
هافبک دفاعي آرژانتيني اينتر با اعلام اينکه اين تيم به هماهنگي کاملي رسيده، مي‌گويد اينتر هميشه بايد به فکر قهرماني باشد.
فصل جديد سري A در آستانه آغاز شدن است و اينتر با خريد‌هاي خوبي که انجام داده يکي از تيم‌هاي مدعي قهرماني است. نراتزوري که فصل قبل در رده نهم قرار گرفت، اميدوار است اين فصل بتواند عملکرد بهتري نسبت به فصل قبل داشته باشد.

استبان کامبياسو در گفت‌وگو با اسکاي اسپورت درباره وضعيت اينتر عنوان کرد: در اردوي پيش فصلمان بازي‌ها و سفرهاي زيادي را انجام داديم که کمي خسته‌کننده بود. صرف‌نظر از نتايجي که به دست آورديم، اين بازي‌ها به ما کمک کرد تا بيشتر "تيم" شويم و بتوانيم به هماهنگي زيادي برسيم. هر چند مردم هميشه درباره نتايج صحبت مي‌کنند، نه هماهنگي تيم. براي ما هماهنگي تيم از همه چيز مهم‌تر است. نبايد تمرکز خودمان را معطوف به نتيجه‌هاي خود کنيم. اينتر هميشه اينتر است، چه ببرد و چه ببازد. در اردوي آمريکا بازي‌هاي سختي با حريفاني برگزار کرديم که خيلي زودتر از ما اردوي آمادگي خود را آغاز کرده بودند. به همين خاطر در خيلي از بازي‌هايمان ناهماهنگ بوديم اما کم‌کم اين روند را کنار زديم و توانستيم به آمادگي مطلوبي دست يابيم.

کامبياسو درباره تاثير والتر ماتزاري در اينتر گفت: از همين حالا هم مي‌توان تاثير ماتزاري را در تيم ديد. به زودي سري A آغاز مي‌شود و مي‌توانيد تاثير والتر ماتزاري را در تيم ببينيد. هر مربي تفاوت‌هاي خاص خود را دارد. با ورود ماتزاري به تيم شيوه تمريني ما متحول شد. او با بازيکنان رابطه خوبي دارد؛ با اين حال خوب نيست تا درباره مربيان قبلي که اينجا بودند چيزهاي بدي بگوييم.

هافبک دفاعي آرژانتيني اينتر درباره خريدهاي جديد اين تيم گفت: اين موضوعي است که به باشگاه مربوط است. بازيکنان جديد همگي شرايط خوبي دارند و بايد با تمام وجود در خدمت تيم باشند. خريدهاي جديد با نظر سرمربي و باشگاه جذب شدند. بنابراين خريد همه آنها لازم بوده است. مدت‌ها در تيم بودم اما عملکردم بستگي به عملکرد بقيه بازيکنان دارد. مطمئنا اگر تيم سازماندهي شده بازي نکند، بايد انرژي بيشتري متحمل شويد. براي من برآورده کردن خواسته مربي و همکاري با بازيکنان کناري از اهميت زيادي برخوردار است.

هافبک دفاعي اينتر درباره انتظارات از اين تيم پس از يک فصل نااميدکننده گفت: اينتر بايد هميشه براي پيروزي بازي کند. اين چيزي نيست که براي يک يا دو سال باشد. وقتي پيراهن اينتر را مي‌پوشي، بايد براي پيروزي تلاش کني. اگر يک سال قهرمان شوي، بايد سال بعد هم آن را تکرار کني، زيرا هيچکس در اينتر از قهرماني و پيروزي سيراب نمي‌شود. هميشه از ما انتظارات زيادي براي کسب قهرماني وجود دارد.

کامبياسو در پايان درباره بازگشت ساموئل اتوئو به اينتر گفت: در حال حاضر هر اتفاقي مي‌تواند رخ دهد. هنوز زمان نقل‌وانتقالات تابستاني تمام نشده است و ما نيز مي‌توانيم بازيکنان مورد نيازمان را جذب کنيم. مي‌دانم که موراتي هر تصميمي که به سود اينتر باشد، مي‌گيرد. اتوئو بازيکن ما بوده و در تيم ما توانسته به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا برسد و حضور مجددش در اينتر به سود تيم ما خواهد بود.

اينتر که فصل گذشته با عملکردي نااميدکننده در رده نهم قرار گرفت، اين فصل با والتر ماتزاري قصد دارد عملکرد نامطلوب خود را جبران کند. نراتزوري در هفته اول سري A در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با جنوا بازي خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها