کد خبر: ۱۵۷۳۳۶
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 یا 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور یازدهم رأی نمی‌آورند گفت: زنگنه وزیر پیشنهادی نفت نیز رأی اعتماد نخواهد گرفت.
 حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به روند بررسی کابینه حسن روحانی در مجلس اظهار داشت: طی چند روز اخیر در مجلس شاهد بررسی برنامه‌های وزرای کابینه و نظرات نمایندگان موافق و مخالف در صحن علنی بودیم.

وی افزود: نمایندگان با دقت وضعیت وزرای کابینه روحانی را بررسی می‌کنند و در پایان بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی، رأی‌گیری انجام می‌شود و تکلیف کابینه مشخص خواهد شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کلیات کابینه با توجه به تمایلات فکری روحانی بسته شده و البته بخشی از کابینه افراطی هستند و در فتنه حضور داشته‌اند که باید دقت بیشتری شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: امروز (پنج‌شنبه) نیز 6 وزیر پیشنهادی در مجلس حاضر می‌شوند و نمایندگان موافق و مخالف نظرات خود را اعلام می‌دارند و اگر بررسی تمام وزرا امروز انجام شد در پایان جلسه رأی‌گیری انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه چند وزارتخانه حساس امروز بررسی می‌شوند احتمال طولانی شدن بحث‌ها و کشیدن به روز شنبه وجود دارد و امیدوار هستیم هر اتفاقی که به نفع نظام و کشور است، اتفاق بیفتد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه 3 یا 4 وزیر پیشنهادی می‌افتند گفت: با توجه به جو مجلس و با رصد نظرات نمایندگان، قابل پیش‌بینی است که 3 تا 4 وزیر پیشنهادی رأی نیاورند که البته تا لحظه آخر باید منتظر ماند و هیچ چیز به طور صد در صد قابل پیش‌بینی نیست.

موسوی‌نژاد در ارتباط با وضعیت زنگنه نیز اظهار داشت: به نظر می‌رسد زنگنه موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشود و البته در جلسه امروز وضعیت ایشان دقیق‌تر معلوم خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها