کد خبر: ۱۵۷۷۶۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: کارهای جوانمردانه بازیکنان را اسطوره می‌کند و علی کریمی بی‌دلیل اسطوره نشده است.
 به گزارش خبرگزاری فارس، محمود یاوری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی در مورد صحنه‌ای که علی کریمی برای بازی جوانمردانه توپ را به بیرون زد و هواداران تراکتورسازی از این اتفاق ناراحت شدند، گفت: اتفاقی یک نفر اسطوره نمی‌شود، همین کارها است که باعث پهلوانی و اسطوره شدن یک شخص می‌شود. کریمی در آن صحنه توپ را به اوت زد تا وضعیت بازیکن مصدوم ما مشخص شود، این خصوصیت یک بازیکن اسطوره است.

وی افزود: تراکتورسازی تیم بزرگی است، آنها در اصفهان 6 امتیاز کسب کردند و نباید مقابل آنها ریسک می‌کردیم، در نیمه دوم فشار حریف بیشتر شد و آنها تعویض‌های هجومی کردند. ما نیز مدافع به زمین آوردیم و خوشحالم که توانستیم با کسب یک امتیاز به خانه برگردیم.

یاوری در پاسخ به این سوال که رسانه‌ها منظور صحبت او بعد از دیدار مقابل پرسپولیس که گفته بود دیگر سلام نظامی به علی دایی  نمی‌دهد را نفهمیدند، گفت: ما نظامی‌ها با سلام نظامی به یکدیگر احترام می‌گذاریم، من هم چون نظامی هستم گفتم دیگر اگر دایی را ببینم خبری از این نوع سلام نیست با اینکه او یک اسطوره است. در بازی بعدی که ما میزبان شویم دسته گل برایش می‌گیرم اما خودم نمی‌برم.

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه هواداران به زمین افتادن بازیکنان تیمش را نمی پسندیدند خاطر نشان کرد: هواداران حق دارند اما باید بدانند که ضد فوتبال این است که تیم ها زیر توپ بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها