کد خبر: ۱۵۸۵۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي يوونتوس تيمش را شايسته قهرماني و پيروزي پر گل برابر لاتزيو دانست. او گفت که مي‌خواهد همچنان به تاريخ سازي با يوونتوس ادامه دهد.
يوونتوس در سوپرجام ايتاليا کار راحتي برابر لاتزيو داشت و موفق شد با چهار گل اين تيم را در هم بکوبد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد.

آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس از پيروزي مقتدرانه تيمش بسيار خوشحال است. او گفت: در نشست خبري قبل از بازي گفتم که هيچگونه نگراني درباره بازي برابر لاتزيو ندارم؛ چرا به بازيکنانم کاملا اطمينان دارم.

او افزود: مي‌خواهيم همچنان به تاريخ‌سازي خود ادامه دهيم. بازيکنان يوونتوس بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند و شايسته اين پيروزي مقتدرانه بودند. سوپرجام تنها يک ديدار است و بدون شک اگر يک تيم با آمادگي کامل به ميدان نرود، نمي تواند نتيجه لازم را به دست آورد. سال گذشته موفق شديم که قهرماني در اسکودتو و سوپر‌جام را به دست آوريم. اميدوارم که امسال هم اين افتخار دوباره تکرار شود.

کونته در پايان سخنان خود درباره بازي‌هاي دوستانه تيمش گفت: در ديدار هاي دوستانه هم نتايج خوبي را کسب کرديم و تنها در يک بازي در 90 دقيقه قانوني متحمل شکست شديم.

کونته سومين فصل حضورش در يوونتوس را تجربه مي‌کند. او در دو فصل اخير رقابت‌هاي سري A توانست يوونتوس را به قدرت اول فوتبال ايتاليا تبديل کند.

رقابت‌هاي سري A شنبه هفته آينده با دو ديدار آغاز مي‌شود. در ديدار نخست ورونا از ميلان پذيرايي مي‌کند. سامپدوريا هم در خانه به مصاف يوونتوس مي‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها