کد خبر: ۱۵۸۷۷۵
زمان انتشار: ۰۴:۱۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
وزرایی که در فتنه نقش‌آفرینی داشتند از فیلتر مجلس عبور نمی‌کنند/
نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه وزرایی که در فتنه نقش‌آفرینی داشتند از فیلتر مجلس عبور نمی‌کنند، گفت: توفیقی در صورت معرفی به عنوان وزیر علوم، رأی اعتماد نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به رأی اعتماد مجلس به 15 وزیر کابینه روحانی اظهار داشت: مجلس بنا دارد با دولت تعامل و همکاری کند و این مسئله در جلسات رأی اعتماد نیز مشهود بود و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی شاهد رشد و اعتلای نظام اسلامی باشیم.

وی افزود: مجلس در بحث رأی اعتماد به سه وزیر باقی‌مانده نیز با دقت و حوصله لازم به بررسی وزرای پیشنهادی می‌پردازد و سپس نمایندگان رأی می‌دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نوع دخالت و ورود وزرای پیشنهادی در فتنه 88 با دقت بررسی می‌شود و کسانی که در فتنه نقش‌آفرینی کرده‌اند از فیلتر مجلس عبور نمی‌کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: وزرای منسوب به جریان فتنه نمی‌توانند رأی اعتماد مجلس را بگیرند و از رئیس جمهور انتظار داریم وزرایی معرفی کند که مشکلی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: این طور نیست که حتماً مجلس رأی اعتماد می‌دهد و شخص معرفی‌شونده و سوابق وزیر پیشنهادی به دقت بررسی خواهد شد.

موسوی‌نژاد در ارتباط با احتمال معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم افزود: توفیقی نمی‌تواند از مجلس رأی اعتماد بگیرد و با توجه به شایبه حضور ایشان در فتنه 88 نمایندگان به توفیقی رای اعتماد نمی‌دهند.

این نماینده مجلس در ارتباط با انتصاب نجفی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز گفت: این انتخاب در واقع تقابل با مجلس تعبیر نمی‌شود و البته رئیس جمهور می‌توانست تدبیر بهتری کند و ملاحظاتی را مد نظر قرار دهد.

موسوی‌نژاد تأکید کرد: اگر شخص دیگری معرفی می‌شد خیلی از شائبه‌ها به وجود نمی‌آمد و البته این ابداً به معنای تقابل به مجلس یا دهن‌کجی به نمایندگان نیست.

وی در پایان بیان کرد: از نگاه آقای روحانی، نجفی مدیری توانمند است و قصد و غرضی در این انتخاب دیده نمی‌شود، اما اگر این مسئله بهتر و باتدبیرتر مدیریت می‌شد به نفع کشور بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها