کد خبر: ۱۵۸۹۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتور‌سازي تبريز گفت: مسائل درون‌تيمي را نبايد بيرون بيان کنيم و بايد به دنبال حل اين مشکلات در درون تيم باشيم.
مجيد جلالي در مورد وضعيت تراکتور‌سازي گفت: تمريناتمان را به صورت مستمر و با برنامه پيگيري مي‌کنيم و شرايط مناسبي داريم. يکي از مشکلات ما عدم استفاده از موقعيت‌ها در جريان مسابقه است. به همين خاطر اکنون بيشتر تمرکز خود را روي اين موضوع گذاشته‌ايم. وقتي در مجموعه‌اي حضور پيدا مي‌کنيم مشکلات اولويت‌بندي مي‌شوند و بر اساس آن در پي رفع آنها اقدام مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه در هفته ششم به مصاف فجر سپاسي مي‌روند که پس از چهار هفته شکست توانست هفته قبل سپاهان را شکست دهد، عنوان کرد: به هر حال تمام تيم‌هايي که در ليگ برتر حضور دارند خطرناک هستند و نمي‌توانيم هيچ تيمي را آسان فرض کنيم. در تمامي مسابقات با آمادگي و برنامه براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم.

به گزارش فارس ، جلالي در مورد اينکه بعد از بازي با مس کرمان نسبت به اتلاف وقت معترض بود و فکر مي‌کند چه راه‌حلي براي اين مشکل فوتبال ايران مي‌تواند مفيد باشد اظهار داشت: راهش اين است که جايي مثل سازمان ليگ، فدراسيون يا ... وجود داشته باشد که پس از انجام بازي‌هاي هر هفته آنها را از جنبه‌هاي مختلف، فني و اخلاقي مورد ارزيابي قرار دهد. مي‌توان بازي ها را از لحاظ ذهني و رواني مورد ارزيابي و ارزشيابي قرار داد و به نتيجه خوبي دست پيدا کرد.

وي افزود: ما بايد نمونه‌هاي خوب و بد را معرفي کنيم. جامعه و مربيان بايد نسبت به اقدامات خوب تا رفتارهاي بد واکنش بيشتري نشان دهند. رسانه‌ها و جامعه نسبت به رفتارهاي بد واکنش بيشتري دارند، آن هم واکنشي که خبرساز است. وقتي در برنامه 90 مي‌بينيم بازيکن صبا مي‌گويد در آن صحنه که داور نپالتي نگرفت خطايي صورت نگرفته بود، يا دروازه‌بان سپاهان اعلام مي‌کند بازيکن حريف را زدم و يا اينکه بازيکن سايپا با صداقت کامل مي‌گويد مرتکب خطا شده است نبايد به راحتي از کنار اين حرف‌ها گذشت. بايد اين صداقت و رفتار پسنديده بزرگ شود و آن را به همه اعلام کرد. بازيکنان ما بايد به اين باور برسند که وقتي در مقابل دوربين قرار مي‌گيرند تنها حقيقت را بر زبان جاري کنند. واکنش نسبت به رفتارهاي خوب مي‌تواند تا حد زيادي به ما کمک کند.

سرمربي تراکتو‌ر‌سازي در مورد اينکه ميثم بائو و محسن حسيني به تمرينات اين تيم بازگشتند و گفته مي‌شود آنها نسبت به حکم کميته انضباطي باشگاه اعتراض دارند، يادآور شد: اين مسائل درون‌تيمي است و بايد حل آن نيز درون تيم انجام شود. بهتر است که چندان به اين موضوعات نپردازيم و اجازه دهيم که درون تيم به خوبي اين موضوعات حل شود.

جلالي در مورد اينکه تيمش مصدومان زيادي دارد گفت: متاسفانه هنوز مصدومان ما به طور کامل مشکل‌شان برطرف نشده است اما جوانان خوبي درون تيم داريم. اميدوارم اين مصدومان هرچه زودتر شرايط بازي را پيدا کنند. سعيد دقيقي، مهدي کريميان، محسن ربيع‌خواه و ميلاد فخرالديني از مصدومان ما هستند و همچنين ميثم بائو و محسن حسيني نيز با دوري از تمرينات از شرايط آمادگي کمي فاصله گرفته‌اند. مطمئن باشيد اگر اين نفرات هرچه زودتر به شرايط خوبي برسند وضعيت تيم بهتر خواهد شد.

سرمربي تراکتور‌سازي در مورد اينکه يک بازيکن برزيلي در تمرينات اين تيم حضور پيدا کرده است، گفت: از ديروز اين بازيکن به تمرين ما آمد. اکنون نمي‌توانيم در مورد شرايطش اظهار‌نظر کنيم. تمرين ديروز ما نيمه‌سبک بود و براي دادن نظر نهايي نياز به گذشت زمان و حضور او در تمرينات بيشتري داريم.

وي در مورد اينکه آيا نياز آنها در تراکتورسازي به جذب هافبک است، خاطرنشان کرد: اين ها از مسائل درون تيمي است که نبايد در موردش صحبت کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها