کد خبر: ۱۵۹۰۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
کارگردان «شاهگوش» گفت: پیش‌بینی ما این است که کار تولید در محدوده زمان‌بندی تعیین شده است یعنی تا ۶ و یا ۷ ماه آینده به پایان برساند.

داود میرباقری، کارگردان سریال «شاهگوش» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت:  طرح اصلی ساخت شاهگوش از اینجا آغاز شد که شبی در شاهرود با رضا شریفی‌نیا و دوستان سوژه‌ای درباره تصادف و قتل مطرح شد که به این بهانه ما آن داستان را گسترش دادیم و به مجموعه بزرگتری تبدیل کردیم.

وی افزود: عوامل تولید در حال حاضر مشغول تصویربرداری هستند که با توجه به حساسیت و پیچیدگی‌های قسمت اول سریال، مدت زمان 20 روزی فیلمبرداری آن زمان برد.

به گفته این کارگردان، کلانتری لوکیشن اصلی ما است که رئیس کلانتری فرهاد اصلانی، معاونش حمیدرضا آذرنگ و احمد مهرانفرو شهرام حقیقت دوست در نقش سربازانی هستند که خدمتشان طولانی‌تر از یکی دو سال شده است. این چهار تن پرسنل اصلی کلانتری هستند که با همه حوادث ریز و درشت مجموعه و شخصیت‎ها ارتباط دارند.

میرباقری درخصوص مدت زمان فیلمبرداری این سریال توضیح داد: عواملی که در حال برنامه ریزی و مدیریت کار هستند زمان دقیق پایان کار را می‌دانند ولی پیش‌بینی ما این است که در محدوده زمان‌بندی تعیین شده کار تصویربرداری را تا 6 و یا 7 ماه آینده به پایان برسانیم.

کارگردان «شاهگوش» افزود: ماجرای «شاهگوش» داستان تصادف منجر به قتل کله‌پزی است که تنها شاهد آن، گدایی نیمه نابیناست که تنها 3 عدد پلاک ماشین را می‌بیند. اتفاقی که باعث می‌شود پای افراد زیادی به کلانتری باز شود که باید بی‌گناهی خود را ثابت کنند.

وی داستان سریال را معمایی و جنایی ندانست و تصریح کرد: سریال «شاهگوش» تقریبا معمایی است اما جنایی نیست و در ژانر طنز تولید می‌شود.

تولید این سریال، که در سکوت خبری کامل بود از نیمه تیر ماه آغاز شد اما به طور رسمی روز پنج‌شنبه سوم مرداد ماه با حضور جمعی از چهره‌های نام‌آشنا کلید خورد.

میرباقری اظهار کرد: داستان سریال هم‌چنان در حال نگارش است که  همزمان بازنویسی آن را توسط خودم انجام می‌شود و به تولید می‌رسد.

در سریال «شاهگوش» بازیگرانی چون اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، احمد مهران‌فر، سیروس گرجستانی، طناز طباطبایی، ابراهیم تقی‌پور و ... بازی می‌کنند.

عظیم جوانروح، مدیر فیلمبرداری و عبدالله اسکندری طراح گریم این سریال هستند و سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارند.

مهدی حسینی‌وند در حال تدوین سریال «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری است. حسینی‌وند که پیش از این نیز در تدوین سریال «مختارنامه» با میرباقری همکاری کرده بود، جدیدترین سریال او را که برای شبکه توزیع ویدئویی خانگی ساخته می‌شود، تدوین می‌کند.

توزیع این سریال 26 قسمتی از 17 مهر 1392 در قالب 2 قسمت در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها