کد خبر: ۱۵۹۰۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم پيشين ميلان بر اين باور است که ماريو بالوتلي بهترين مهاجم ليگ فوتبال ايتالياست.
پس از آنکه پابلو دنيل اسوالدو و ادينسون کاواني راهي تيم‌هاي ساوتهمپتون و پاري سن ژرمن شدند، مهاجماني چون گونزالو هيگواين، کارلوس توز و فرناندو يورنته نيز به تيم‌هاي ايتاليايي آمدند.

به گزارش فارس، اکنون ماريو بالوتلي 23 ساله رقباي بيشتري در سري A ايتاليا براي به دست آوردن عنوان آقاي گلي پيش رو دارد اما فيليپو اينزاگي که هدايت تيم جوانان ميلان را به دست دارد بر اين باور است که سوپر ماريو مي‌تواند در اين فصل خود را به عنوان بهترين مهاجم ليگ ايتاليا معرفي کند.

اينزاگي در اين مورد به کوريره دلو اسپورت گفت: قدرت تهاجمي ميلان بسيار بالا است زيرا ماريو بالوتلي که بهترين مهاجم ايتاليا است را در ترکيب خود دارد. به عنوان يک هوادار ميلان اميدوارم در پايان فصل پيش رو، ماريو بتواند عنوان آقاي گلي را از آن خود کند. اين عنوان مي‌تواند براي خودش بسيار عالي باشد. هواداران ميلان نيز خوشحال خواهند شد و تيم ملي ايتاليا نيز از اين موضوع سود خواهد برد.

اينزاگي که بيش از 10 سال در ترکيب ميلان به ميدان مي‌رفت، قدرت خط حمله پاري سن ژرمن فرانسه را بسيار بالا دانست و از مهاجمان بارسلونا نيز تمجيد کرد.

«زلاتان ايبراهيموويچ و ادينسون کاواني زوج خط حمله بسيار خطرناکي ساخته‌اند. کاواني يک تمام کننده تمام عيار است و از هر جايي که بخواهد گل مي‌زند. پاري سن ژرمن قوي‌ترين خط حمله را در اختيار دارد. فکر مي‌کنم زلاتان و کاواني روي هم 50 گل بزنند. بارسلونا هم با افزودن نيمار به تيم خود مي‌تواند روي همکاري او با ليونل مسي حساب کند. کاتالان‌ها نيز خط حمله خوبي دارند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها