أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۹۰۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر سه‌شنبه را زیر نظر کادر فنی و در حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به اتمام رساند

جام ورزشی: سرخپوشان امروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرینات خود را با حضور محمد رویانیان که اواخر تمرین وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد، پیگیری کردند.

 

بازیکنان ابتدا با محمدرضا مولایی مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. سپس مدافعان و هافبک‌های دفاعی تیم زیر نظر فروزانی و محمد دایی به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

 

فورواردها و سایر هافبک‌ها هم زیر نظر علی دایی و جواد منافی تاکتیک‌های هجومی را در دستور کار قرار دادند. کریم باقری نیز در مراحل مختلف تمرینات امروز به مربیان هر گروه کمک می‌کرد. دروازه‌بان‌ها هم با بهزاد غلامپور تمرینات فشرده‌ای را انجام دادند.

 

اتفاق جالب این جلسه تمرینی، دقت و وسواس خاص علی دایی در انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان بود. وی بعضا تذکرات بسیار جدی را به بازیکنان می‌داد که آنها را غافلگیر می‌کرد. انجام حرکات شنا روی زمین برای تنبیه بازیکنانی در نظر گرفته شده بود که ضرباتشان در چارچوب دروازه قرار نمی‌گرفت.

 

محسن بنگر به دلیل آنفلونزا و تب شدید تمرین نکرد. سید جلال حسینی به علت درد از ناحیه مچ پا به استراحت پرداخت. پیام صادقیان به همراه رضا حقیقی کنار زمین دویدند. ضمن اینکه پزشک پرسپولیس اعلام کرد: صادقیان به دلیل تحمل درد و فرم بدنی‌اش با گرفتگی خفیف عضله مواجه شده بود که ترجیح دادیم امروز در تمرینات گروهی شرکت نکند. البته مشکل خاصی ندارد.

 

مهرداد پولادی هم امروز در محل تمرین حضور یافت و نظاره‌گر تمرینات سرخپوشان بود. سید صالحی نیز از امروز به تمرینات گروهی بازگشت.

 

حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرین عصر سه‌شنبه بلامانع بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها