کد خبر: ۱۵۹۲۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
فدراسيون جهاني فوتبال اعلام کرد که در هفت ساعت نخست بليت‌فروشي جام‌جهاني بيش از يک سوم بليت‌ها به فروش رفته است.
بليت‌فروشي الکترونيکي جام‌جهاني 2014 برزيل آغاز شد. فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام کرد که در هفت ساعت نخست بليت فروشي 163 هزار نفر از سراسر جهان بيش از يک ميليون بليت را خريده‌اند. فيفا قيمت بليت‌هاي جام‌جهاني را از 90 تا 990 دلار اعلام کرده است. البته دولت برزيل قول داده است که براي افراد مسن، معلول و نيازمند تخفيف ويژه‌اي را در نظر بگيرد.

به گزارش ايسنا ، بليت‌فروشي جام‌جهاني در چند مرحله انجام مي‌شود. دوستداران مستطيل سبز مي‌توانند در مرحله اول بليت‌فروشي يک سوم بليت‌ها را خريداري کنند. البته چنانچه تقاضا زياد باشد اين تعداد افزايش خواهد يافت. فيفا اعلام کرد که بيشترين تعداد درخواست بليت براي بازي افتتاحيه و فينال است و کشورهاي برزيل، آرژانيتن، آمريکا، شيلي و برزيل به ترتيب بيشترين درخواست خريد بليت را داشته‌اند. علاقمندان تا دهم سپتامبر فرصت دارند که بليت‌هاي مرحله نخست را خريداري کنند. هر فرد مي‌تواند براي يک بازي چهار بليت را خريداري کند. او همچنين مي‌تواند بليت‌هاي هفت بازي را خريداري کند.

با آن که ظرفيت 12 ورزشگاه ميزبان جام‌جهاني برزيل 3.7 ميليون نفر است اما فيفا تنها مي‌خواهد 80.4 درصد از بليت‌ها را بفروشد.

مرحله دوم بليت‌فروشي از پنجم نوامبر شروع مي‌شود و تا 28 نوامبر ادامه دارد. مرحله سوم از 8 سپتامبر شروع و تا 30 ژانويه ادامه مي‌يابد و در نهايت آخرين مرحله فروش بليت‌فروشي هم در ماه آوريل خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها