کد خبر: ۱۵۹۲۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
آقاي خاص که تا پيش از اين روني را به عنوان تنها مهاجم مورد نظر خود در بازار نقل و انتقالات مي‌دانست حالا از جذب يک مهاجم ديگر در صورت ماندني شدن مهاجم يونايتد در اولدترافورد مي‌گويد.
پس از رد شدن 2 پيشنهاد به منچستريونايتد براي خريد وين روني که آخرين آن 25 ميليون پوند بوده است، چلسي و مربي پرتغالي‌اش در فکر جذب مهاجمي ديگر، در صورت ماندن ستاره 27 ساله شياطين سرخ در تيم تحت هدايت ديويد مويس هستند.

به گزارش تسنيم، مورينيو که چندي پيش تاکيد کرد روني تنها بازيکن مورد نظر او در بازار نقل و انتقالات است، اظهار داشت: ما پلن B و C هم داريم. از من نخواهيد که اسم ببرم چون صحبت کردن درباره بازيکنان ساير تيم‌ها کار سختي است. در شرايطي هستيم که بايد براي تقويت تيم تلاش کنيم و اين کار با آوردن يک يا تعداد بيشتري از بازيکنان انجام مي‌شود. ما مي‌خواهيم تا آخرين زماني که فرصت داريم شانس خود را امتحان کنيم.

مورينيو که تيمش امشب در هفته دوم ليگ برتر انگليس ميزبان آستون‌ويلا است، در ادامه با اعتراف به اين موضوع که چلسي احتمالاً به تلاش خود براي جذب روني ادامه مي‌دهد، تاکيد کرد يونايتد هيچ اجباري براي فروش مهاجم انگليسي خود ندارد، همانطور که او اجباري براي فروش داويد لوئيز، ستاره برزيلي خط دفاع چلسي نمي‌بيند.

وي افزود: ما تلاش‌مان را مي‌کنيم چون هيچکس نگفته است که تلاش کردن براي خريد يک بازيکن ممنوع است. زماني که فکر مي‌کنيد مي‌خواهيد يک بازيکن را به خدمت بگيرد، بازار هم باز است و پيشنهاد دادن هم ممنوع نيست، ارائه پيشنهادات رسمي به شيوه اخلاقي هميشه مورد قبول هستند. البته مالکان بازيکنان مي‌توانند دقيقا همان رويکري را در خصوص فروش بازيکنان خود داشته باشند که ما در قبال موضوع انتقال داويد لوئيز و بارسلونا داريم.

مورينيو در خاتمه به بازي امشب تيمش برابر آستون‌ويلا اشاره داشت و اعتراف کرد که فرانک لمپارد، هافبک کهنه‌کار تيمش ديگر در شرايطي نيست که بتواند در تمام بازي‌ها به ميدان برود. لمپارد 35 ساله تابستان امسال با وجود ابهاماتي که در خصوص آينده‌اش وجود داشت، قرارداد خود را براي يک سال ديگر تمديد کرد.

مورينيو خاطرنشان کرد: او ديگر 25 ساله نيست. آن لمپاردي که بازي‌اش همه را ديوانه مي‌کرد و مي‌خواست در تک تک دقايق بازي‌هاي جام اتحاديه هم بازي کند، ديگر انرژي قبل را ندارد. حالا مسئله اين است که از او زماني که مي‌تواند بهترين باز‌ي‌هايش را انجام دهد استفاده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها