کد خبر: ۱۵۹۳۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي مي‌گويد که سه رشته ورزشي را تا پايان سال راه‌اندازي خواهند کرد.او همچنين از جذب سه ميليارد تومان از طريق اسپانسر خبر مي‌دهد.
حميد زيني‌زاده مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در کنفرانس خبري خود با رسانه‌ها اظهار کرد: موفق شده‌ايم سه ميليارد تومان از طريق جذب اسپانسر به باشگاه درآمدزايي کنيم. پيگير تبليغات دور ميدان و کسب مبلغ واقعي پخش تلويزيوني مسابقات هستيم و اگر صدا و سيما شرايط ما را قبول نکند پيشنهادات خارجي که وجود دارد را بررسي خواهيم کرد.

به گزارش ايسنا، وي درباره برنامه باشگاه براي ايجاد ساير رشته‌ها در اين باشگاه بيان کرد: معاونت تربيت بدني‌مان را مکلف کرده‌ايم تا با هيات‌ها صحبت کند و بررسي کرده‌ايم که چه رشته‌هايي را مي‌توانيم در باشگاه فعال کنيم و مي‌خواهيم اولين رشته را مختص معلولان و جانبازان تشکيل بدهيم. سعي داريم ان‌شاءالله تا پايان امسال دو رشته مخصوص آقايان و يک رشته مخصوص بانوان تشکيل بدهيم.

زيني‌زاده درباره تيم دوم اين باشگاه بيان کرد: تيم دوم را مي‌خواهيم با بازيکنان تيم‌هاي زير 23 سال و پايه تشکيل بدهيم و بررسي خواهيم کرد تا اگر اين امکان وجود داشت از امتياز شهرداري استفاده کرده و نگذاريم اين امتياز به خارج از استان منتقل شود.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درخصوص وضعيت فلاويو لوپز و عقيل اعتمادي دو بازيکن سال گذشته اين تيم بيان کرد: با فلاويو لوپز قرارداد دو ساله داشتيم که يک سال آن باقي مانده است ولي از ايران خارج شده و با يک تيم لهستاني صحبت کرده بود تا به اين تيم بپيوندد ولي ما خواستار 40 درصد مبلغ قرارداد او با اين باشگاه هستيم تا رضايت‌نامه او را صادر کنيم. ولي لوپز اين موضوع را قبول ندارد. به عقيل اعتمادي نيز مبلغي بدهکار هستيم و به او گفتيم که به ايران بيايد تا تسويه حساب کنيم و از راه دور نمي‌توان اين موضوع را حل کرد.

وي درخصوص گزينه‌هاي سرمربيگري اين تيم در ابتداي فصل و انتخاب مجيد جلالي بيان کرد: کميته‌اي تشکيل داده بوديم تا شرايط مربيان مختلف را بررسي کند و در نهايت راي جمع حاضر بر اين شد تا آقاي جلالي انتخاب شود.

زيني‌زاده درباره شايعه اولتيماتوم به اين مربي گفت: بحث اولتيماتوم دو بحث دارد؛ يکي بحث زمان است ولي ما زماني مشخص نکرده‌ايم ولي يادآوري و تذکراتي درخصوص وضعيت فعلي تراکتور داده‌ايم. همانند اين تماشاگران خوب و باتعصبي در هيچ کجاي کشور وجود ندارد و بايد کساني که به اين تيم مي‌آيند توجيه شوند. برد و باخت در فوتبال است ولي ما بايد اکثر قدرتمان را نشان دهيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره شائبه‌هاي مربوط به تصادف مهدي کريميان بازيکن اين تيم گفت: ما وقتي به بيمارستان رفتيم و از همسر آقاي کريميان پرسيديم که چه شده است، اظهار داشتند که بعد از تصادف کريميان را ضرب و شتم کردند ولي وقتي که من گفتم او بازيکن تراکتورسازي است عذرخواهي کرده و به بيمارستان انتقال دادند ولي تحقيقات در حال بررسي است. ما علم غيب نداريم و نمي‌توانيم قبل از پايان يافتن تحقيقات در مورد صحنه تصادف يا ساير مسائل اظهارنظر کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها