کد خبر: ۱۶۰۹۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۲     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
منصور پورحيدري مدير فني استقلال بحث ممنوعيت نام بردن از مرحوم ناصر حجازي در تمرينات و بازي‌هاي استقلال را رد کرد.

 آتيلا حجازي فرزند مرحوم ناصر حجازي در مصاحبه‌هاي اخير خود تاکيد کرده که برخي نام بردن از پدر مرحومش را در استاديوم‌ها ممنوع کرده‌اند ولي پورحيدري اين موضوع را تکذيب کرد. او در گفت‌وگو با خبرآنلاين در مورد اين موضوع گفت: «راستش را بخواهيد چندان تمايل ندارم در مورد اين موضوعي که مطرح کرديد صحبت کنم. فقط اين را مي‌گويم که ممنوعيت بردن نام حجازي را رد مي‌کنم، او هميشه براي استقلالي‌ها قابل احترام است و هميشه در ذهن فوتبالدوستان ايراني باقي مي‌ماند.»

پورحيدري در ادامه حرف‌هايش به وضعيت استقلال اشاره کرد و افزود:« خوشبختانه تمرينات را دنبال مي‌کنيم و مصدوميت چند بازيکن ما هم برطرف شده است. در ليگ برتر امتيازهاي خوبي جمع کرده‌ايم و بايد اين روند را ادامه دهيم. البته براي استقلال قهرماني در آسيا مهمتر از قهرماني در ليگ است و فکر مي‌کنم تيم ما اين پتانسيل را دارد که در آسيا به مقام برسد. اميدوارم بازي برگشت مقابل بوريرام را با موفقيت پشت سر بگذاريم.»
پورحيدري در خصوص لغو اردوي تدارکاتي تيم ملي و برنامه‌هايي که کادرفني تيم ملي در نظر گرفته تاکيد کرد:« واقعا نمي‌دانم دليلش چيست که تيم ملي حتما بايد اردوي تدارکاتي داشته باشد. الان همه تيم‌هاي مطرح دنيا و 32 تيمي که به جام جهاني راه پيدا کرده‌اند در فيفا دي‌ها بازي‌هاي دوستانه انجام مي‌دهند و همه چيز در اين مورد مشخص است. معمولا دو، سه روز قبل از بازي‌هاي دوستانه، بازيکنان به اردوهاي تيم‌هاي ملي کشورشان دعوت مي‌شوند و نيازي به اردوي تدارکاتي دو هفته‌اي نيست.»

او در قسمت ديگري از حرف‌هايش افزود:« لغو اردوي پرتغال به نفع استقلال شد. در ضمن دليل فشردگي مسابقات ليگ برتر را نمي‌دانم. تمام ليگ‌هاي دنيا تازه شروع شده ولي ما در هفته هفتم هستيم. نمي‌دانم چرا در کشور ما، بازي‌هاي ليگ به صورت منطقي پيش نمي‌رود و اين موضوع فقط مصدوميت بازيکنان را در پي دارد. فشردگي بازي‌ها اصلا خوب نيست.»

پورحيدري در پايان حرف‌هايش در مورد دربي حساس پايتخت تاکيد کرد: «در مورد اين مسابقه به موقع مي‌توان صحبت کرد. در حال حاضر استقلال يک بازي حساس با استقلال خوزستان دارد و اول بايد 3 امتياز اين بازي را بگيريم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها