يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۱۶۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
سايت فدراسيون جهاني فوتبال تولد جواد نکونام را به اين بازيکن تبريک گفت و او را يکي از هافبک‌هاي تاثيرگذار تيم ملي ايران توصيف کرد.
به گزارش ايسنا،سايت فيفا در قسمت مربوط به تولد بازيکنان و مربيان فوتبال، تولد جواد نکونام را در کنار بازيکنان و مربياني چون رود گوليت، خاوي مارتينس، لئوناردو، سامي کوفور، فاتح تريم و ايوان هاسک تبريک گفت و درباره بازيکن ايراني استقلال تهران نوشت: جواد نکونام که در جام‌جهاني 2006 با تيم ملي ايران بازي کرده است، اخيرا با صعود به جام‌جهاني 2014 برزيل يکي از آرزوهاي فوتبالي خود را برآورده کرده است. اين هافبک تاثيرگذار تيم ملي ايران پيش از اين در سال 2002 در بازي‌هاي آسيايي و در سال 2004 در جام ملت‌هاي آسيا بازي کرد که در سال 2002 همراه ايران به قهرماني در بازي‌هاي آسيايي رسيد و در جام ملت‌هاي آسيا سوم شد. کاپيتان تيم ملي ايران زماني که در تيم پاس‌ تهران بازي مي‌کرد به عنوان هافبکي خوب چهره و سپس راهي ليگ امارات شد تا در تيم الوحده و الشارجه بازي کند. نکونام با انتقال به اوساسونا پيشرفت قابل ملاحظه‌اي کرد. او چند فصل در ترکيب ثابت اوساسونا حضور داشت.

نکونام پس از اوساسونا با استقلال تيم بزرگ ايران به توفق رسيد و چندي پيش در اين تيم به قهرماني در ليگ برتر رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها