کد خبر: ۱۶۲۱۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۲
يک روزنامه فرانسوي مدعي شد مسئولان باشگاه پاري‌سن‌ژرمن به دنبال اين هستند که لوئيز فيگو پرتغالي را به عنوان مدير ورزشي تيم فوتبال اين باشگاه منصوب کنند.
روزنامه «Le Parisien» فرانسه گزارش داد باشگاه پاري‌سن‌ژرمن به دنبال اين است که لوئيز فيگو، بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال پرتغال را به عنوان مدير ورزشي تيم فوتبال اين باشگاه منصوب کند.

به گزارش تسنيم، لوئيز فيگو که حالا 41 ساله است در تيم‌هاي اسپورتينگ ليسبون، بارسلونا، رئال مادريد و اينتر سابقه بازي دارد و مورد توجه ناصر الخليفي، مالک باشگاه پاري‌سن‌ژرمن قرار گرفته است. فيگو که 127 بازي ملي در کارنامه‌اش دارد از تجربه بالايي در ميادين بين‌المللي فوتبال برخوردار است و مي‌تواند جانشين مناسبي براي لئوناردو باشد.

لئوناردو، مدير ورزشي پيشين PSG که پس از ديدار ميليونرهاي پاريس با والنسين در ماه مي 2013 داور مسابقه را هل داده بود تا 30 ژوئن 2014 از سوي اتحاديه فوتبال فرانسه از حضور در ميادين مسابقه منع شد. به همين دليل بود که او نتوانست قهرمان لوشامپيونه فرانسه را در ادامه راه همراهي کند و در تاريخ 16 جولاي 2013 از سمت خود کنار رفت.

فيگو که در دوران بازيگري‌اش در تيم‌هاي صاحب‌نامي بازي کرده است در سال 2002 با رئال مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و در کنار آن 8 عنوان قهرماني در لاليگا و سري A ايتاليا را به ترتيب با تيم‌هاي رئال مادريد و اينتر به دست آورد.

يکي ديگر از گزينه‌هاي احراز اين پست پدرو ميگوئل پائولتا پرتغالي است که بين سال‌هاي 2003 تا 2008 با بازي‌هاي درخشاني که براي پاري‌سن‌ژرمن انجام داد، چهره خوبي از خود بر جاي گذاشته است. البته پائولتا 40 ساله گزينه دوم ميليونرهاي پاريس براي جانشيني لئوناردو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها