کد خبر: ۱۶۲۴۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
تمامي گزينه‌هاي به دست گرفتن هدايت تيم ملي فوتبال ايتاليا معرفي شدند.
پس از آنکه چزاره پرندلي اعلام کرد نمي‌داند بعد از جام جهاني 2014 باز هم در ايتاليا خواهد ماند يا نه، گزينه‌هاي زيادي براي جانشيني وي در آتزوري مطرح شدند.

به گزارش فارس،نخستين مربياني که نامشان در ارتباط با نيمکت داغ تيم ملي فوتبال ايتاليا شنيده شده است ماسيميليانو آلگري و روبرتو مانچيني هستند. آلگري که اکنون سرمربي ميلان است، قراردادش در پايان فصل جاري با روسونري به پايان مي‌رسد. مانچيني نيز پس از آنکه در پايان فصل گذشته از منچسترسيتي اخراج شد، تاکنون هدايت هيچ تيمي را به عهده نگرفته است.

اکنون اسکاي اسپورت ايتاليا ديگر گزينه‌هاي به دست گرفتن هدايت آتزوري را نيز بررسي کرده است. فابيو کاپلو که سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه است يکي ديگر از گزينه‌هاي احتمالي و جدي براي تيم ملي اين کشور اعلام شده است. آلبرتو زاکروني، سرمربي کنوني تيم ملي ژاپن که موفق شد به عنوان نخستين تيم راهي جام جهاني 2014 برزيل شود نيز از ديگر گزينه‌هاي جدي است.

آنتونيو کونته، سرمربي موفق يوونتوس و لوچيانو اسپالتي که با تيم زنيت سنت پترزبورگ نتيجه‌هاي خوبي مي‌گيرد نيز در فهرست فدراسيون فوتبال ايتاليا قرار دارند. کلوديو رانيري، سرمربي موناکو و دويس مانيگا، سرمربي تيم ملي زير 21 ساله‌هاي ايتاليا نيز شانس نشستن روي نيمکت ايتاليا را دارا هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها