کد خبر: ۱۶۲۹۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرپرست سرخپوشان پیش‌بینی کرده بود که بازی کیفیت خوبی ندارد که از اول خوابش برده بود.

598، افشین پیروانی در مورد تساوی در دربی 77 عنوان کرد: به خاطر حساسیت بازی و ترس از باختن دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند، متاسفانه از مدیریت باشگاه گرفته تا افراد دیگر، تیم سخت در فشار است و به خاطر اینکه شکست نخورد به میدان می‌آید.

  وی ادامه داد: به همین دلیل است که این نتایج رقم می‌خورد، شاید خیلی‌ها از تساوی راضی نباشند اما در مجموع دو تیم هجمه‌ای که پس از باخت به آنها وارد می‌شود، در صورت تساوی این امر رخ نمی‌دهد، باختی در دربی خیلی بد است، پیامدهای زیادی پس از بازی دارد که شاید تیم شکست خورده چندین هفته تاوان آن را پس بدهد و تاثیر منفی روی آن تیم داشته باشد.

  این پیشکسوت تصریح کرد: قبل از دربی هم گفتم هر تیمی که از موقعیت استفاده کند می‌تواند به برتری دست یابد. در مجموع بازی چنگی به دل نزد، شاید شیرینی پیش‌بینی کرده بود که بازی کیفیت لازم را ندارد و در ابتدا کار خود را کرد و چرت زد.

  وی تاکید کرد: در مجموع از این همه ستاره توقع نمی‌رود که اینگونه بازی کنند. به خاطر حساسیت‌های بالا بازیکنان با استرس وارد میدان می‌شوند و همین دلیل تساوی می‌شود. اگر بخواهیم در مورد بحث فنی صحبت کنیم مشکل در اینجا وجود دارد که بازیکن خلاق در خط میانی هیچ‌یک از تیم‌ها وجود نداشت تا پاس خوبی بدهد.

  پیروانی تاکید کرد: در بازی جنگ هافبک‌ها دیدار را جذاب‌تر می‌کند. دو تیم هافبک فیزیکی داشتند اما بازیکن خلاق در کل در فوتبال ما کم است و این ضعف را در این دیدار هم دیدیم البته دو تیم بازیکنان خوبی در هافبک داشتند اما بازیکن خلاقی چون نویدکیا، علی کریمی و یا مجتبی جباری وجود نداشتند، فوتبال روز دنیا به گونه‌ای شده که بازیکنان خلاق خط میانی گرانقیمت‌تر می‌شوند.

  پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چه عاملی باعث می‌شود بازیکنان با استرس و محتاطانه کار کنند و آیا کادر فنی در این زمینه دخیل هستند، گفت: همه در این موضوع دخیل هستند، از تماشاگری که بازی را تماشا می‌کند تا بازیکنی که به میدان می‌رود، هر تیمی که گل بخورد آن‌قدر احساسی حمله می‌کند که به گل مساوی برسد. من خودم 19 دربی را تجربه کردم اما هیچکس به ما نمی‌گفت برای تساوی به میدان بروید. سرمربی نمی‌گوید که برای مساوی به میدان بروید، حساسیت بازی چنین موضوعی را رقم می‌زند، اگر بازی مساوی نمی‌شد تیم شکست خورده آرامش نداشت.

  فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها