کد خبر: ۱۶۳۰۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
فرانسه در ششمين بازي خود در انتخابي جام جهاني 2014 در ديداري ضعيف برابر گرجستان متوقف شد تا شانسش به عنوان سرگروه کاهش يابد.
ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فرانسه پس از توقف تيمش برابر گرجستان در انتخابي جام جهاني 2014، گفت: هر کاري کرديم نتوانستيم در اين ديدار به گل برسيم. کاملا توپ و ميدان در اختيار ما بود، اما نتوانستيم هيچ فرصت گلي خلق کنيم.

به گزارش ايسنا،او ادامه داد: در نيمه دوم تيم را هجومي کرديم و سعي کرديم هر طور که باشد به گل برسيم، اما در نهايت نتوانستيم به خواسته خود برسيم. گرجستاني‌ها در اين ديدار خيلي دفاع کردند و در نهايت به يک امتياز اين مسابقه رسيدند. هيچ معجزه‌اي ندارم ما هنوز سقوط نکرديم و شانس داريم.

دشان درباره عملکرد فرانک ريبري که موفق شده است به عنوان بهترين بازيکن اروپا دست يابد، گفت: فرانک در اين ديدار بسيار جنگيد. گرجستاني‌ها دو – سه بازيکن را در اين ديدار مامور مهار او کرده بودند. فرانک چند موقعيت در اين ديدار داشت و توانست ريتم خوبي به حملات تيم ما اضافه کند. من از بازي او برابر گرجستان راضي هستم.

سرمربي فرانسه در پايان درباره شانس حضور اين کشور در جام جهاني، گفت: از روز اول هدف ما اين بود که به عنوان تيم نخست به جام جهاني صعود کنم. اکنون صعود به عنوان تيم نخست دور از دسترس است، اما دو بازي ديگر داريم که مي‌توانيم در رده دوم قرار بگيريم. ما هنوز شانس صعود داريم نه راضي هستم و نه پشيمان. تيم ما بايد بازي بعدي خود را به خوبي انجام دهد و به همين خاطر بايد به سرعت خودمان را آماده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها