کد خبر: ۱۶۳۸۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
هفته گذشته مراسمي براي بزرگداشت مرحوم حجازي برگزار شد و در اين مراسم افتتاح وب سايت ناصر حجازي را شاهد بوديم .
بعد از برگزاري مراسم بزرگداشت ناصر حجازي ، وب‌سايت شخصي مرحوم حجازي , مصاحبه اي کوتاه با همسر اسطوره ملي ايران انجام داد تا نظر وي را در اين خصوص جويا شود که در ادامه ميخوانيد:

- در ارتباط با مراسم بزرگداشتي که سه شنبه شب گذشته برگزار گرديد , چه نظري داريد ؟

مراسم بسيار خوب و با شکوهي بود , حضور ناصر را درطي مراسم کنارجمعيت احساس ميکردم . شک ندارم که ناصر نيز خوشحال بود که از پيشکسوتان مملکت تقدير مي گردد .

-نقاط ضعف و قوت مراسم از ديدگاه شما چه بوده است ؟

حضور بزرگان عرصه سياست, هنرمندان و پيشکسوتان ورزش نقطه قوت مراسم بود . از همه عزيزان به خصوص جناب آقاي خاتمي که عليرغم گرفتاري هايي که داشتند , منت گذاشته و به اين مراسم تشريف آوردند , قدرداني ميکنم . ايشان قبل از مراسم با هماهنگيهايي که با رفيعي انجام دادند, قرار بود فقط 30 دقيقه در مراسم حاضر باشند ولي لطف کرده و تقريبا تا اواخر برنامه کنار ما بودند . نقاط ضعف کوچکي هم وجود داشت که البته شايد به خاطر بزرگي مراسم ديده نشد اما خود ما به عنوان ميزبان دوست داريم تا همه چيز به بهترين شکل ممکن انجام گردد و از اينرو با بررسي ضعفها حتي اندک , در تلاشيم تا براي سال آينده بهتر و با شکوه تر از امسال برگزار نمائيم . در اين مراسم بسياري از بزرگان حضور داشتند که به علت کمبود وقت نتوانستيم به ازآنها قدرداني نمائيم , از جمله بسياري از پيشکسوتان و همبازيان ناصر , نشريه شاخص به عنوان ماهنامه اي که عمده مطالب آن به ناصر حجازي اختصاص دارد , حسن فتحي از بزرگترين کارگردانان حال حاضر ايران ، فرهاد آئيش و... اما همانطور که اشاره کردم , با برنامه ريزيهاي انجام شده , قرار است که اين مراسم همه ساله برگزار شود و بي گمان با بررسي هاي شوراي ارزشيابي وبسايت , از ساير عزيزان نيز به تناوب تقدير خواهد شد .

-مراسم توسط چه کساني و با حمايت چه افرادي برگزار شد ؟

برگزاري اين مراسم , ايده رفيعي بود و بايستي گفت که وي از مدتها قبل براي برگزاري آن , به تنهايي و شبانه روز تلاش کرد تا شاهد انجام چنين مراسمي باشيم . همچنين دامادم سعيد رمضاني نيز در فعاليت دوباره وبسايت و برگزاري مراسم از رفيعي حمايت زيادي کرد تا وبسايت کار خود را دوباره از سر بگيرد. از ساير جزئيات خبر ندارم فقط شنيده ام که شخص ديگري نيز هزينه برگزاري مراسم را تقبل کرده بود که دوست ندارد نامش اعلام شود. به هر حال من از همه کساني که باعث شدند مراسمي درخور نام ناصر برگزار شود از جمله جناب آقاي مسجد جامعي , مسئولين خانه سينما و ... نهايت سپاس و قدرداني را دارم .

-در مورد حاشيه هاي مراسم و انتقاد هادي طباطبايي از فتح الله زاده چه نظري داريد ؟

طباطبايي را دوست دارم و ميدانم که به ناصر علاقه مند است و حتي از اتفاقاتي که منجر به خداحافظي زود هنگام او از دنياي فوتبال شد , همواره متاسفم . حق انتقاد براي همه محفوظ است اما در جايي که مقامات عاليرتبه کشور حضور دارند و آقاي فتح اله زاده نيز از مهمانان ما محسوب مي گردند و حتي از سوي وبسايت که متعلق به خانواده است , تنديس ناصر حجازي را دريافت کرده اند , بهتر بود تا انتقادي صورت نگيرد.

- از اين که در وبسايت ناصرحجازي به رفتار طباطبايي اعتراض شده است , مطلع هستيد ؟

بله , مطلب وبسايت راخواندم . رفيعي به عنوان يکي از ميزبانان اصلي مراسم دوست نداشت تا شان هيچ کدام از مهمانان زير سوال برود و از اين که طباطبائي احترام آقاي فتح الله زاده را حفظ نکرد , ناراحت شد . رفيعي بعنوان مدير مسئول وبسايت اين حق را دارد تا نظر خودش را بنويسد , وي و سعيد که از اعضا و نماينده صاحبان امتياز وبسايت است , در مورد مطالبي که درج مي گردد , با يکديگردر ارتباط و هماهنگ هستند .

- درگذشته و حتي در اين مدت کوتاه از افتتاح وبسايت , عملکرد آن را چطور ديده ايد ؟

در مجموع عملکرد خوبي داشته است . بياد دارم که ناصر در حضور خبرنگاران ,رفيعي را که به وي علاقه بسياري نيز داشت , بعنوان مدير وبسايت که البته آن زمان پرتال ناميده ميشد , معرفي کرد . رفيعي با همراهي سعيد تا کنون زحمات زيادي براي وبسايت کشيده اند که قابل تقدير مي باشد . وبسايت باعث مي گردد تا دوستداران ناصر, هر اطلاعاتي که ميخواهند از آن بگيرند و بطور رسمي تر از آنچه مربوط به ناصر و خانواده اش ميشود , مطلع گردند . مطمئن هستم به مرور زمان عملکرد وبسايت بهتر نيزخواهد شد .

-بعنوان سوال آخر , رابطه فتح اله زاده با خانواده ناصر حجازي چطوراست؟

رابطه خانواده ما با آقاي فتح الله زاده رابطه خوبي است . ايشان مثل يک برادر در مراسم درگذشت ناصر کنار ما بودند و بعد از آن هم در تمام مراسم حاضر مي شوند .ايشان همواره ازعلاقه قلبي خود به ناصر سخن ميگويد و بياد دارم که حتي ناصرنيز در اواخر عمر به دفعات از اقاي فتح اله زاده حمايت کرد که نمونه اي از آن , صحبتهاي صريح ناصر در مراسم بذر پاشي کمپ بود , کمپي که آقاي فتح اله زاده بعد ها آن را بنام ناصر حجازي کرد. البته منکر آن نيستم که رابطه ناصر و ايشان در دو سه مقطع زماني با فرازو نشيب هايي همراه بود که باعث ميشد تا گاهي با يکديگر اختلاف نظر پيدا کنند , هر چند که در نهايت و بعد از مدتي دوباره با هم کار ميکردند ولي تا آنجا که به من و فرزندانم مربوط است , تا به حال از ايشان بي احترامي نديديم و هر وقت فرصت کنند , تلفن ميزنند وجوياي احوال ما مي گردند .خانواده ما انتظار خاصي از ايشان و حتي ديگران ندارد. بخوبي مي دانيم که آقاي فتح اله زاده در باشگاه بزرگ و محبوب استقلال مشکلات و دغدغه هاي خود را دارد و تا به حال در حد توان خود هر کاري که ميتوانسته, انجام داده است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها