کد خبر: ۱۶۴۵۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
بازيکن ترينيدادي که روزگاري امکان حضور در تيم ملي بزرگسالان انگليس را داشت، اکنون تا جايي پيش رفته که از هواداران قهرمان ليگ برتر ايران لقب «الماس سياه»‌ گرفته است.
سايت دسابس‌بنچ در گزارشي به وضعيت جي‌لويد ساموئل، بازيکن تيم استقلال پرداخته است.

به نقل از فارس،در اين گزارش عنوان شده است: جي‌لويد ساموئل 32 ساله چهره‌‌اي آشنا براي هواداران فوتبال انگليس است. او 240 مرتبه در ليگ برتر انگليس براي تيم‌هاي آستون‌ويلا و بولتون واندرز در فاصله سال‌هاي 1998 تا 2011 بازي کرده است. حتي 7 بار نيز پيراهن تيم ملي زير 21 ساله هاي انگليس را به تن کرده در حاليکه در سال 2004 يک بار پيام آماده باش از سوي گوران اريکسون، سرمربي سوئدي آن هنگام انگليسي‌ها را براي حضور در تيم بزرگسالان دريافت کرده هرچند که براي آن بازي نکرده است. ساموئل در اصل ارتباطش را با کشور زادگاهش يعني ترينيدادتوباگو حفظ کرد تا جايي که دو بار براي تيم آن کشور به ميدان رفت.

در ادامه اين گزارش به شرح حال حضور اين بازيکن ارزشمند در فوتبال ايران اين چنين پرداخته شده است:

در سال 2011 او به فوتبال ايران وصل شد و با تيم استقلال قرارداد بست. در خلال حضورش در اين تيم او صاحب جام حذفي در فصل 2012-2011 شد همينطور فاتح ليگ برتر ايران در فصل 2013-2012 شد. به اين دليل امسال او همراه با استقلالي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کند و تا قبل از حضور در مرحله يک چهارم نهايي 3 گل براي تيمش زد تا جايي که استقلال را اکنون تا مرحله رويارويي با بوريرام يونايتد، نماينده تايلند پيش برد و گامي به کسب عنوان قهرماني پس از فتح جام در سال 1991 نزديکتر کرد.

اين منبع افزود: وي تاکنون براي استقلال 57 بازي انجام داده و 6 گل نيز زده است. ساموئل تا پايان فصل جاري با آبي‌پوشان قرارداد دارد. وي به خاطر قابليت و توانمندي‌ بالا از سوي هواداران استقلال لقب «الماس سياه» را گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها