کد خبر: ۱۶۵۴۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
هر چند پيش‌بيني مي‌شد استقلال در فولادشهر کار راحتي مقابل ذوب‌آهن پيش داشته باشد.
به گزارش 598 به نقل از 90،هر چند پيش‌بيني مي‌شد استقلال در فولادشهر کار راحتي مقابل ذوب‌آهن پيش داشته باشد. اما شاگردان قلعه‌نوعي با ارائه يک بازي ضعيف دو گل دريافت کردند تا دست خالي به تهران برگردند.
بعد از پايان بازي سکوت تلخي در رختکن استقلال حکمفرما بود و بازيکنان توان حرف زدن، آن هم مقابل چشمان قلعه‌نوعي را نداشتند. بيشتر بازيکنان با صحبت‌هاي در گوشي يکديگر را محکوم مي‌کردند و اکثرا مي‌گفتند اين شکست تقصير اشتباهات فردين عابديني و اميرحسين صادقي است! فرهاد مجيدي نيز در حالي که لبخند تلخي بر روي لبانش نقش بسته بود نظاره‌گر کار دوستانش بود. امير قلعه‌نوعي بعد از لحظاتي سکوت رختکن را شکست و مقصران را توبيخ کرد...
انتقاد از صادقي
اولين بازيکني که مخاطب حرفهاي تند قلعه‌نوعي قرار گرفت اميرحسين صادقي‌بود. مدافع بلند قامت استقلال از ابتداي فصل تاکنون اشتباهات فراواني مرتکب شده تا اين قضيه باعث ناراحتي بيش از حد کادرفني شود. قلعه‌نوعي خطاب به صادقي گفت: امسال از ابتداي فصل تاکنون در هر بازي‌ دو تا از اين سوتي‌ها دادي...
اينطوري نمي‌شود بايد يک فکر اساسي به حالت کرد. اگر اين روند ادامه داشته باشد استقلال نابود مي‌شود.

گير به حنيف
بعد از توبيخ صادقي، سرمربي استقلال رو به حنيف‌ عمران‌زاده کرد و گفت: شما دو نفر مقصر اصلي باخت هستيد. با اين قدتان نتوانستيد از پس يک بازيکن ريزنقش برآييد تا او از بين شما دو نفر به رحمتي لايي بيندازد. مقصر آن گل فقط شما دو نفريد و بس. فقط ادعايتان مي‌شود و يک متر زبان داريد!
قلعه‌نوعي همچنين فردين عابديني را هم مورد انتقاد قرار داد و او را نيز يکي از مقصران شکست ناميد.
... و آرش
در بازي پنجشنبه کادرفني به آرش برهاني اعتماد کرد و اين بازيکن از ابتدا در ترکيب استقلال قرار گرفت. برهاني هم مانند بقيه بازيکنان نتوانست از شکست تيمش جلوگيري کند و در امر گلزني ناکام ماند تا باعث ناراحتي بيش از حد قلعه‌نوعي شود. سرمربي استقلال خطاب به برهاني گفت: معلوم نيست چکار مي‌کني که ديگر نمي‌تواني بدوي! هر چقدر هم مي‌خواهم به تو ميدان ندهم تا تنبيه شوي نمي‌ شود.
نارضايتي بازيکنان
بعد از گفتن اين حرفها امير قلعه‌نوعي از رختکن خارج شد و بازيکنان را به حال خودشان رها کرد. تعدادي از بازيکنان بزرگ مسائل مالي و بدقولي مسئولان بابت پرداخت مطالبات را دليل باخت مي‌دانستند. آنها مي‌گفتند پول نمي‌دهند توقع دارند خوب هم بازي کنيم. با اين همه بدهي و بدقولي تمرکزي برايمان بماند. بعضي ديگر نيز غيبت چند بازيکن طراز اول تيمشان را مشهود دانسته و مي‌گفتند اگر خسرو حيدري و پژمان منتظري بودند استقلال با اين شکست بد مواجه نمي‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها