کد خبر: ۱۶۵۶۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
«مجید صالحی» گفت: تئاتر مثل تلویزیون و سینما است، در یک برهه زمانی آثار خوبی روی صحنه می‌آید و در یک برهه زمانی هیچ اثر خوبی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، مجید صالحی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون قرار است از اول مهر ماه پس از 4 سال دوری از تئاتر با نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد به صحنه بیاید.

وی در این باره به خبرنگار فارس گفت: آخرین حضور من در تئاتر به چهار سال پیش در نمایش «کابوس‌های پیرمرد تنهای خائن» کاری از نادر برهانی مرند برمی‌گردد.

صالحی تصریح کرد: در طول این سال‌ها پیشنهادات زیادی برای حضور در تئاتر داشتم اما متاسفانه بیشتر درگیر بازی و یا کارگردانی در تلویزون و سینما بودم اما برای من لازم است که هر از گاهی تئاتر بازی کنم زیرا زمانی که در تئاتر حضور دارم حس می‌کنم صیقل پیدا کرده و نکات جدیدی را می‌آموزم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص دلیل پذیرفتن حضور در نمایش «شایعات» گفت: متن‌های نیل سایمون را دوست دارم و اینکه گروه این نمایش دوست داشتنی هستند ضمن اینکه پیش از این حدود 11 سال پیش در نمایش «شب نشین در جهنم» به کارگردانی رحمان سیفی‌‌آزاد به عنوان بازیگر حضور داشتم که پایان‌نامه لیسانس من هم بود.

صالحی افزود: ترجیحم هم این بود که اگر قرار است در تئاتر حضور پیدا کنم با گروهی همکاری کنم با آن آشنایی دارم.

وی در خصوص وضعیت فعلی تئاتر نیز خاطرنشان کرد: تئاتر مثل تلویزیون و سینما است، در یک برهه زمانی آثار خوبی روی صحنه می‌آید و در یک برهه زمانی هیچ اثر خوبی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش فارس در نمایش «شایعات» احمد ساعتچیان، مجید صالحی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده، بهاره رهنما و بهرام افشاری به عنوان بازیگر حضور دارند.

از دیگر عوامل این تئاتر می‌توان به رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان، منوچهر شجاع طراحی صحنه، گلناز گلشن طراحی لباس اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها