کد خبر: ۱۶۷۹۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
جدیدترین رایزنی ها برای انتخاب استاندار قم:
انتخاب استاندار قم هم نیز همانند بسیاری از استان ها تا کنون با مطرح شدن گزینه های مختلفی از استاندار دولت احمدی نژآد گرفته تا چهره های اصلاح طلب، هنوز به صورت رسمی انتخاب و اعلام نشده است. شنیده های ما حکایت از ارائه دو لیست متفاوت از سوی اصولگرایان و اعتدالگراها(اصلاح طلبان) به عنوان گزینه های پیشنهادی به رحمانی فضلی دارد که لیست اصولگرایان از سوی نمایندگان قم (بجز دکتر لاریجانی) تنظیم و پیشنهاد گردیده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اولین مؤلفه ای که وزیر اصولگرای دولت حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان معیار انتخاب استانداران مطرح نمود استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در معرفی افراد واجد صلاحیت است. معیاری که این روزها خبر از بی توجهی به آن و دخالت مقامات دولتی در انتصاب استانداران دارد.

انتقاد نماینده آذربایجان شرقی از دخالت های معاون اول اصلاح طلب حجت الاسلام حسن روحانی در انتصاب استانداران و بی توجهی به نظر مجمع نمایندگان را می توان از نشانه های بحث مطرح شده دانست.

انتخاب استاندار قم هم نیز همانند بسیاری از استان ها تا کنون با مطرح شدن گزینه های مختلفی از استاندار دولت احمدی نژآد گرفته تا چهره های اصلاح طلب، هنوز به صورت رسمی انتخاب و اعلام نشده است.

شنیده های ما حکایت از ارائه دو لیست متفاوت از سوی اصولگرایان و اعتدالگراها(اصلاح طلبان) به عنوان گزینه های پیشنهادی به رحمانی فضلی دارد که لیست اصولگرایان از سوی نمایندگان قم (بجز دکتر لاریجانی) تنظیم و پیشنهاد گردیده است.

در لیست پیشنهادی اصولگرایان به ترتیب اولویت حجت الاسلام موسی پور(استاندار سابق قم و گزینه مطرح برای ریاست سازمان اوقاف)، مهندس محمدرضا فلاح‌زاده (استاندار فعلی یزد)، عباس محتاج( استاندار قم در دولت نهم و از نزدیکان علی شمخانی)، مهندس دلبری( شهردار فعلی قم) معرفی شده اند.

همچنین جمعی دیگر از سیاسیون با ارائه لیست پیشنهادی اعتدالگرایان که مورد حمایت جریان اصلاح طلب نیز می باشد با معرفی مهندس وکیلی(شهردار سابق قم)، حجت الاسلام بنایی ( نماینده پیشین مردم قم در مجلس شورای اسلامی) و ... در حال رایزنی می باشند.

البته برخی از کارشناسان معتقد اند که ارتباط نزدیک رحمانی فضلی با دکتر علی لاریجانی نکته ای است که می تواند در انتخاب استاندار جدید قم به عنوان سیاسی ترین استان کشورمان بسیار تاثیر گذار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۰
۰
برای استان اردبیل دکتر سید مهدی جوادی قطعی شده است
پاسخ
الماسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۲
۲
۰
بنایی توی لیست اعتدال گرایان !!!!!! ؟؟؟
والا آدم شاخ در میاره ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها