کد خبر: ۱۶۸۶۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۳ مهر ۱۳۹۲
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در هوای آفتابی کمپ ویلینگن تمرین کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران روز گذشته در دو نوبت تمرین کرد که نوبت صبح تمرین ریکاوری انجام شد و تمرین یک ساعت بیشتر طول نکشید اما در تمرین بعدازظهر که مهدی مهدوی کیا هم حضور داشت بازیکنان ابتدا دور زمین دویدند و پس از گرم کردن با توپ به سه دسته تقسیم شدند.

دسته اول با علی دوستی مهر در فاز حمله از جناحین و مرکز تمرین کردند. دسته دوم با مهدی غفاری و نادرعزت اللهی دفاع را تمرین کردند و دسته سوم با مهدی مهدوی کیا سانتر از جناحین و شوت زنی و ضربات سر را تمرین کردند.

مهدی حیدری مربی دروازه بانان تیم ملی هم با گلرها تمرین کرد و البته در اواسط تمرین گلرها به فرایند تمرینات تاکتیکی اضافه شدند.

پس از تمرینات تاکتیکی، برای شادابی تمرین تمرینات یک در مقابل یک انجام شد و البته دو امدادی هم در دستور کار قرار گرفت که مسابقات جالب توجهی بین بازیکنان به وجود آمده بود. نکته جالب توجه این بود که مهدی مهدوی کیا بسیار آماده نشان می داد و در دویدن حتی بهتر از برخی بازیکنان بود.

پس از پایان این تمرین شاداب بازیکنان فوتبال دستگرمی بازی کردند و در پایان تمرینات، ضربات پنالتی از سوی بازیکنان نواخته شد که با شور و شوق زیادی همراه بود.

دکتر توابی پزشک تیم ملی پس از کنترل بازیکنان و دادن مکمل ها به بازیکنان گفت: با تلاش‌های جعفر هوشمند شرایط بدنی بازیکنان تیم ملی نوجوانان بسیار خوب است و هیچ بازیکن مصدومی در کمپ آلمان حضور ندارد. با توجه به بازی های سختی که از امروز مقابل تیم های بیله فیلد، دورتموند، فورتنا دوسلدوف و شالکه داریم باید بدن بازیکنان آماده باشد.

بازیکنان تیم ملی پس از پایان تمرین به هتل بازگشتند و پس از صرف شام استراحت کردند. دیروز بر خلاف روزهای گذشته هوای کمپ آفتابی بود و بازیکنان پس از چند روز بالاخره آفتاب را دیدند.

چند خبرنگار آلمانی و شبکه های تلویزیون محلی هم از تمرین تیم ملی گزارش تهیه کردند و گفت و گوهایی را با مربیان و بازیکنان و داود پرهیزگار سرپرست تیم ملی انجام دادند. خبرنگاران در کل تیم ملی فوتبال ایران را آماده حضور درجام جهانی نوجوانان می دانستند.

مهدی مهدوی کیا در مورد برنامه‌های تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان امروز و از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف تیم جوانان آرمینیا بیله فیلد می رود. این بازی در زمین شماره یک باشگاه بیله فیلد انجام می شود. بازی بعدی تیم ملی مقابل جوانان دورتموند برنامه ریزی شده که روز جمعه و ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: کاروان تیم ملی نوجوانان صبح روز جمعه ویلینگن را ترک می کند و به دورتموند می رود و در هتل یک کمپ جدید در دورتموند مستقر می شود و بعدازظهر در ورزشگاه دورتموند به مصاف تیم جوانان دورتموند می رود.این بازی ساعت 19:30 به وقت تهران انجام می شود. تیم ملی شنبه صبح تمرین می کند و بعدازظهر به تماشای بازی تیم های بایرلورکوزن و هانوفر می رویم. البته برنامه ریزی شده بود تا در ورزشگاه دورتموند بازی تیم های بروسیا دورتموند و فرایبورگ برویم اما همه 80 هزار بلیت بازی به فروش رفته بود و هیچ بلیت مازادی وجود نداشت. معمولا طرفداران دورتموند اول فصل همه بلیت های بازیهای این تیم را خریداری می کنند و محال است در طول فصل تماشاگر جدیدی بتواند بازیهای این تیم را مقابل هر تیمی چه در صدر و چه در میانه و چه در قعر جدول ببنید. اما توانستیم بلیت بازی بایرلورکوزن و هانوفر را فراهم کنیم. این بازی روز شنبه و از ساعت 18 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی لورکوزن انجام می شود.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: صبح روز یکشنبه تیم ملی از کمپ دورتموند به سمت کمپ ویلینگن حرکت می کند و بازهم به هتل رامادا بازمی گردد و برنامه تمرینی که دارد پیگیری می شود. اما روز یکشنبه صبح و از ساعت 12:30 به وقت تهران به مصاف تیم جوانان فورتنا دوسلدورف می رود و آخرین بازی هم روز سه شنبه 9 مهرماه مقابل جوانان شالکه 04 خواهد بود که این تیم هم مثل دورتموند و فورتنا دوسلدورف  در بوندسلیگای جوانان قرار دارد.

مهدی مهدوی کیا در تمام تمرینات تیم ملی نوجوانان در کمپ ویلینگن حضور دارد و پا به پای بازیکنان تمرین می کند و حضورش باعث روحیه بخشی به بازیکنان می شود. مهدوی کیا هر شب در اتاق بازیکنان با آنها جلسه می گذارد و تجربیاتش را چه در داخل و چه در خارج در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها