کد خبر: ۱۶۹۰۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: با عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا مدیریت و استراتژی جنگ به طور کامل تغییر کرد.
به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی جمعه ‌شب در دیدار با رزمندگان و ایثارگران دشتستان اظهار داشت: اگر امروز می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به موفقیت و سربلندی برسیم به برکت تلاش و فداکاری ایثارگران و رزمندگان است.

وی افزود: ما در جنگ به موفقیت‌های خوبی رسیدیم و اتحاد و همدلی رزمندگان امر موفقیت نظام اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با اشاره به رویدادهای مختلف دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از دید ما دوران هشت سال دفاع مقدس به دو مرحله یک ساله و هفت ساله تقسیم می‌شود که با عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا مدیریت و استراتژی جنگ به طور کامل تغییر کرد.

یحیایی تصریح کرد: در دوره دوم جنگ، ادبیات دفاعی ما ادبیات اسلامی شد و فرهنگ و مدیریت آن هم اسلامی و به سپاه محول شد و این تفکر به وجود آمد که هر عملیات باید وسعت بیشتری را در مقایسه با عملیات قبلی داشته باشد و هر عملیات بعد از عملیات دیگر طراحی و اجرا شود و وقفه در انجام عملیات‌ها صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: باید جوانان این مرز و بوم با رویدادهای دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند که رزمندگان با چه شیوه‌ای و با چه فداکاری در برابر دشمنان ایستاند.

یحیایی گفت: دشتستان در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار تاثیرگذار داشت و رزمندگان و بسیجیان این شهرستان در موارد متعددی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام می‌شدند و شهدای زیادی تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی یادآور شد: پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام یک امر مهم است و موجبات آشنایی جوانان با افتخارات ارزشمند دوران حماسه و ایثار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها