کد خبر: ۱۶۹۶۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سرمربي ميلان تاکيد کرد تيمش ديداري سخت و مهم را با پيروزي سپري کرده است.
ميلان با پيروزي در ديدار هفته ششم سري A مقابل سمپدوريا موفق شد به رده نهم جدول رده بندي برسد و تا حدودي به وضعيت خود در جدول سر و سامان بدهد.

به گزارش فارس، در اين ديدار والتر بيرسا در دقيقه 46 تنها گل اين ديدار را وارد دروازه سمپدوريا کرد. سمپدوريا نيز اکنون با دو امتياز رده هجدهم را به خود اختصاص داده است.

ماسيميليانو آلگري در مورد اين ديدار گفت: اين يک ديدار بسيار سخت و مهم براي ما بود. پس از آنکه در سه ديدار تنها دو امتياز به دست آورده بوديم، نياز داشتيم که اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم. اين نخستين ديداري هم بود که موفق شديم دروازه‌مان را بسته نگه داريم. خيلي خوب اين ديدار را آغاز کرديم و اگر بيشتر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم گل‌هاي زيادي هم وارد دروازه حريف کنيم.

بيرسا با شوتي که از فاصله 20 ياردي زد، علاوه بر به ثمر رساندن تک گل ديدار، نخستين گل خود براي روسونري را هم زد. آلگري در ادامه به تمجيد از اين بازيکن پرداخت.

«بيرسا بازيکني بسيار خوب و تکنيکي است. او در ديدار مقابل تيم‌هاي ناپولي و جنوا هم نمايش خوبي داشت. وقتي يک تيم مي‌‌بازد، بايد برخي از بازيکنان را مورد سرزنش قرار داد. او در ثانيه‌هاي پاياني نقل و انتقال‌ها از جنوا به تيم ما آمد. زياد شناخته شده نيست اما مي‌تواند به يکي از بهترين‌هاي ميلان بدل شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها