يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۶۹۹۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
شبکه «تماشا» با قراردادن دو مجموعه تلویزیونی طنز در جدول پخش خود، پخش سریال‌های طنز را‌ آغاز کرد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، مجموعه طنز «خانه اجاره‌ای» به کارگردانی رامین ناصر نصیر، شاهد احمدلو و تهیه ‌کنندگی محسن چگینی و سریال «گاو صندوق» به کارگردانی مازیار میری از آنتن شبکه تماشا برای مخاطبان پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه طنز ،«خانه اجاره ای» که از شبکه سه پخش می‌شد، از چهارشنبه 10 مهر ماه از آنتن شبکه تماشا به مخاطبان عرضه می‌شود.

خانه اجاره‌ای با بازی مهران غفوریان، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، حمید لولایی و بهنوش بختیاری  هر شب ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود.

محمد کاشانی و حمید رحیمی‌نادی تهیه‌کنندگی «خانه اجاره‌ای» را بر عهده دارند و نویسندگانی چون پریسا شمس، جمیله دارالشفایی، محمدرضا عرفانی، حمید برزگر و پوریا کاکاوند با کوروش نریمانی در نگارش فیلمنامه همکاری داشته‎اند.

داستان‌های این سریال در یک مجموعه مسکونی که چند خانواده مختلف با مختصات و ویژگی‌های خاص خود زندگی می‌کنند، اتفاق می‌افتد. زندگی هر کدام از خانواده‌های این مجتمع، تحت تاثیر ماجراهای روزمره قرار می‌گیرد که اگرچه وقوع‌شان دور از ذهن نیست، اما تبعاتی دارد که فضایی شیرین و طنزآلود پدید می‌آورد.

همچنین قرار است شبکه تماشا از 14 مهر مجموعه طنز اجتماعی «گاو صندوق» به کارگردانی مازیار میری از  ساعت 19 به روی آنتن ببرد.

گاوصندوق نخستین سریال تلویزیونی مازیار میری است. این سریال روایتی طنزآمیز از دنیای خلافکاران و تلاش آنها برای دستیابی به پول دارد. در آذر 1388  از شبکه سوم پخش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها