يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۷۰۴۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
وزیر ارشاد تاسیس یک شبکه تلویزیونی با موضوع فرهنگ و هنر را ضروری دانست و از مسئولان سیما خواست با تشکیل کارگروه مشترک بین دو سازمان در آینده، این شبکه راه‌اندازی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون سیمای رسانه ملی در خصوص تعامل و همکاری‌های مشترک در برنامه‌های فرهنگی و هنری با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که با حضور وزیر ارشاد،‌ معاون سیما و مدیران شبکه‌های سه و قرآن و معارف سیما برگزار شد علی جنتی از اهتمام رسانه ملی در پرداخت مناسب به موضوعات فرهنگ و هنر از جمله حوزه‌های کتاب،‌ سینما،‌ موسیقی و تئاتر تقدیر و تشکر کرد.

وزیر ارشاد همچنین تاسیس یک شبکه تلویزیونی با موضوع فرهنگ و هنر را ضروری دانست و از مسئولان سیما خواست با تشکیل کارگروه مشترک بین دو سازمان در آینده ، این شبکه راه اندازی شود.

علی دارابی نیز در این دیدار به طراحی سیما برای تولید برنامه های فرهنگی چون میدان هفت با موضوع خاص فرهنگ و نیز برنامه هفت اشاره کرد و گفت : شبکه قرآن و معارف سیما نیز در برنامه فصل نو به موضوع مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب می پردازد.

معاون سیمای رسانه ملی از تشکیل کارگروه مشترک بین معاونت سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد این تعامل دو جانبه موجب تقویت همکاری ها  و ساخت برنامه های پربیننده در عرصه فرهنگ و هنر شود.

وی همچنین با تاکید بر آمادگی همه جانبه سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرهنگ قرآنی با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد ، به کاهش سهمیه هنرمندان در حج تمتع سال های اخیر اشاره کرد و گفت : حضور هنرمندان تلویزیون در این همایش بزرگ اسلامی موجب به تصویر کشیدن این آئین با عظمت می شود که امیدوارم که این مشکل در سال های آینده برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها