کد خبر: ۱۷۰۷۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
دختری هندی (فقیهه سلطانی) که از هند برای وداع با همسر مرحوم خود –که سال های پیش در دریای خزر غرق شده- به ایران سفر می کند!


فیلم آسمان اینجا همیشه بارانی است یک ملودرام است و داستان جسیکا با بازی فقیهه سلطانی، دختر هندی را روایت می کند که از هند برای وداع با همسرش…

تصویربرداری فیلم ویدئویی «آسمان اینجا همیشه بارانی است» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی امید حسینی از هفته گذشته در تهران آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. خیابان ولیعصر، جاده کن سولقان، امامزاده هاشم از جمله لوکیشن های اصلی این تله فیلم در تهران است و گروه طی هفته آینده به جاده های شمال کشور و شهر مقدس مشهد نیز خواهند رفت.

به گفته حسینی تهیه کننده پروژه، تصویربرداری در مشهد در صحن حرم امام رضا(ع) هم انجام خواهد شد و طبق برنامه ریزی ها تولید طی دو هفته آینده به پایان می رسد. فان خونه؛ ضمن اینکه مراحل فنی نیز قرار است به طور همزمان با تصویربرداری انجام شود. رضا مطهری تدوین این تله فیلم را برعهده دارد.

فقیهه سلطانی در نقش دختر هندی+تصاویر

محمدرضا هدایتی، شهرام قائدی، الیکا عبدالرزاقی، فقیهه سلطانی و… بازیگران اصلی این پروژه هستند که تست گریم نهایی آنان هفته گذشته انجام شده است.

«آسمان اینجا همیشه بارانی است» یک ملودرام اجتماعی است و داستان جسیکا (سلطانی)، دختری هندی را روایت می کند که از هند برای وداع با همسر مرحوم خود –که سال های پیش در دریای خزر غرق شده- به ایران سفر کرده است. او در این سفر با دو لیدر (قائدی و عبدالرزاقی) آشنا می شود که بچه دار نمی شوند و می خواهند برای حل این مشکل متوسل به امام رضا(ع) شوند. در این میان آنان در طول قصه به سفری می روند و اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد… .

حسینی پیش از این به عنوان تهیه کننده و مجری طرح در فیلم های تلویزیونی «رویا»، «هشت چهار»، «نفر دهم» و «ما خونه نیستیم» حضور داشته است.

سایر عوامل اصلی «آسمان اینجا همیشه بارانی است» عبارتند از: نویسنده: ناصر مولوی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: فرهاد امامی، مدیر تولید: فریبا خلیلی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: مهناز غنی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سیدجواد حسینی، عکاس: لیلا خوشکنار، مدیر تدارکات: علی اکبر صادقی، دستیار تدارکات: علی بابوند، منشی صحنه: نیلوفر فرهمند، امور مالی و روابط عمومی: لیلا سادات مرکبی.

منبع:بانی‌فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها