کد خبر: ۱۷۰۷۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
«همه بچه‌های ما» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی تاجبخش فنائیان از 13 مهر همزمان با آغاز هفته کودک روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این سریال در 28 قسمت 40 دقیقه‌ای با مضمونی اجتماعی بچه‌های کار، بی‌سرپرست و بد سرپرست را دستمایه داستان‌های خود قرار داده و سعی دارد در قالب روایت داستان به بحث همکاری و حس احسان دوستی مردم نسبت به برطرف ساختن ناهنجاری‌های برخی کودکان در جامعه بپردازد.

این مجموعه اپیزودیک درباره زندگی زن و شوهر جوانی با نام فرزانه و امیر است که فرزند خود را در حادثه‌ای از دست می‌دهند. همین مسئله سبب بروز ناراحتی‌های روحی روانی در فرزانه می‌شود و امیر تلاش می‌کند تا به همسرش کمک کند.

فرزانه بعد از اینکه دوره بحرانی را می‌گذراند به فکر کمک به کودکان بی‌سرپرست می‌افتد. برخی از این کودکان به‌ واسطه ناهنجاری‌ها به سمت زندگی نامناسب سوق پیدا کرده‌اند...

«همه بچه‌های ما» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه زندگی تولید شده است.

در این مجموعه بیش از 180 بازیگر در 130 لوکیشن واقع در تهران و شمال به ایفای نقش پرداخته‌اند. از بازیگران می‌توان به ستاره اسکندری، امیر آقایی، ثریا قاسمی، مارال فرجاد، داوود پورحسن، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، انوشیروان ارجمند و اسماعیل سلطانیان، الهام پاوه‌نژاد، زهره حمیدی و محمود عزیزی اشاره کرد.

تعدادی از عواملی که در ساخت این سریال همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: تاجبخش فنائیان، دستیاران کارگردان: حسین فنائیان، امیرعباس حسینی، سعید آهنج، منشی صحنه: شرف‌نساء نیرومند، زهرا جعفری، فریده رزمی، عکاس: نوید سجادی حسینی،تدوین: بهرام دهقانی، مدیر تصویربرداری: منصور آذرگل،مدیر صدابرداری: حسین غفاری، دستیار صدا: حمید محمودی، طراح هنری و صحنه و لباس: خسرو خورشیدی، پیام فروتن، طراح گریم: حسین صالحیان، مدیرتولید: محمود محمد طائمه، محمد رضا نجفی، مدیربرنامه‌ریزی: امین پیرحیاتی، مجتبی طاهر خانی، جانشین تولید: محمود مقدسی، مدیرتدارکات: سید آرش نجفی، پیمان کمانی، مرتضی کریمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها