کد خبر: ۱۷۱۱۶۲
زمان انتشار: ۰۴:۰۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
"احسان كرمي" مجري راديو و تلويزيون اكنون تجربه ايفاي در نقش مادرشوهر را خواهد داشت.
باشگاه خبرنگاران جوان: "احسان كرمي" مجري راديو و تلويزيون اكنون تجربه ايفاي در نقش مادرشوهر را خواهد داشت.

احسان كرمي در خصوص نمايش "سه پنج، رنج، شكنج" گفت: اين نمايش يكي از متن هاي مرحوم استاد محمد كه قرار است 28 مهر به كارگرداني احسان حاجي پور در فرهنگسراي نياوران به روي صحنه برود.  

وي در ادامه در خصوص موضوع نمايش عنوان كرد: موضوع نمايش اجتماعي است و داراي سه اپيزود كه اپيزود اول به زندگي زني مي پردازد كه دو اپيزود ديگر آن را تحت شعاع قرار مي دهد.



كرمي نمايش "سه پنج، رنج، شكنج" را نوشته ي مرحوم استادمحمد خوانند و گفت: همانطور كه همه مي دانند احسان حاجي پور يكي از دوستان نزديك مرحوم استاد محمد است و اكنون يكي از متن هايي او را در دست گرفتند كه تا به حال اجرا نشده است.  

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه اكنون من در حال اجراي نمايش بوي قهوه بلال، كباب هستم و فرصت كار ديگري را نداشتم وقتي احسان حاجي پور متن را به من داد و آن را خواندم، آنقدر اين نمايشنامه و نقش جذاب و پيچيده بود كه موجب شد اين كار را هم قبول كنم.

كرمي با اشاره به نقش خود عنوان كرد: در اين نمايش در مقابل نقش زني قرار دارم كه بايد در ده موقعيت در مقابل آن بازي كنم و به عنوان مثال نقش مادرشوهر، پيرمرد و جوان ناشنوا بازي خواهم كرد.  

وي در ادامه گفت: يكي ديگر از دلايل قبول اين نقش چالش ها و موقعيت هاي دراماتيك آن بود.

كرمي خاطرنشان كرد: اكنون در حال تمرين هستيم و اين نمايش 28 مهر در فرهنگسراي نياوران با اجرا خواهد رفت.

 گفتني است، احسان كرمي با اجراهاي متفاوت در راديو و تلويزيون مورد شناخت مردم قرار گرفت اما اكنون با كارگرداني نمايش "بوي قهوه و بلال و كباب" وارد عرصه ي تئاتر شده و به تازگي هم در نمايش "سه پنج، رنج شكنج" بازي خواهد كرد.

پيش از اين احسان كرمي در مصاحبه اي اظهار داشت: هر موضوع اجتماعي كه در تئاتر به من پيشنهاد شود را به طور حتم كار خواهم كرد چرا كه به موضوعات اجتماعي كمتر پرداخته مي شود و اهميت بسيار هم دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها