کد خبر: ۱۷۱۳۰۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
آیا محرومیت ۵ ساله فائزه هاشمی از فعالیت سیاسی فراموش می شود؟
گذراندن 6 ماه حبس فقط بخشی از مجازات جرم بزرگ فائزه هاشمی بود و محرومیت پنج ساله وی از هرگونه فعالیت سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی و حضور در احزاب و گروه های سیاسی تنها بخشی دیگر از مجازاتی بود که دادگاه برای این مجرم امنیتی در نظر گرفته بود. با این حال درکمال تعجب و تامل روز گذشته تصاویری مبنی بر سخنرانی فائزه هاشمی دختر حجت الاسلام اکبر هاشمی در جمع فعالان سیاسی اصلاح طلب مشهد در رسانه های کشور منتشر شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، فائزه هاشمی رفسنجانی سوم دیماه سال 90 به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 6 ماه حبس و پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

پس از تایید حکم مجازات فائزه هاشمی در دادگاه تجدید نظر وی راهی زندان شد، زندانی که به گفته خودش بیشتر شبیه هتل بود و امکانات و تجهیزات خوبی هم داشته است.

اما گذراندن 6 ماه حبس فقط بخشی از مجازات جرم بزرگ فائزه هاشمی بود و محرومیت پنج ساله وی از هرگونه فعالیت سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی و حضور در احزاب و گروه های سیاسی تنها بخشی دیگر از مجازاتی بود که دادگاه برای این مجرم امنیتی در نظر گرفته بود.



با این حال در کمال تعجب و تامل روز گذشته تصاویری مبنی بر سخنرانی فائزه هاشمی در جمع فعالان سیاسی اصلاح طلب مشهد در رسانه های کشور منتشر شد.

این مجرم شامگاه پنج‌شنبه با حضور در محل دفتر مجمع زنان اصلاح‌طلبان مشهد مقدس طی سخنانی از عدم فعال بودن زنان حزب کارگزاران در مشهد مقدس ابراز تاسف کرد و به سخنرانی پرداخت.



حضور و سخنرانی فائزه هاشمی در مجمع زنان اصلاح طلب مشهد و فعالیت او در حزب کارگزاران دهن کجی علنی این آقازاده به قوانین قضایی جمهوری اسلامی و مصداق بارز بی قانونی می باشد که نیازمند پیگیری مسئولان قضایی و برخورد با این گونه بی قانونی ها در استفاده از رانت آقازادگی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۷
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۵
۱۱
حسادت ایمان را میخورد همچنانکه اتش هیزم را حضرت امام صادق ( که درود خدا بر اوباد ) خجالت بکشید از تجسس و تفحص در حال افراد ( ان بعض الظن اثم ) قران کریم از زمان فوت حضرت امام به بعد جامعه مسلمان و شیعه ایرانی که مملو از اخلاص و گذت و ایثار بود و دیگران را برخود مقدم می داشتند به جامه ای چاه کن تهمت گو و تخریبگر تبدیل شده است و هرکس برای خود سابقه ای در اسلام و شهادت و جهاد قائل شده است و اعمال خود را که برایند حسادت و بی تقوائی است توجیه میکنند خیلی تاسف بار است
پاسخ
نکته سنج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۹
۲
پس نتیجه میگیریم حبس در هتل اوین!! نه تنها اثر مثبتی در او نداشته بلکه از او برای دشمنان نظام قهرمان هم ساخته! و حبس اینچنینی آدم سازی نیست!
پاسخ
جامانده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
۵
۴
سعید تاجیک کجایی؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها