کد خبر: ۱۷۱۶۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
رسانه‌‌هاي آلماني باور دارند دانيال داوري در کسب اولين پيروزي اينتراخت برانشوايگ به خاطر مهار موقعيت حريف، سهم بسزايي داشته است.
شب گذشته در ادامه مسابقات هفته هشتم ليگ دسته اول فوتبال باشگاهي آلمان، موسوم به «بوندس‌ليگا» در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا و در حضور 30 هزار تماشاگر، برانشوايگي‌ها موفق شدند 2 بر صفر ميزبان يعني ولفسبورگ معروف به گرگ‌ها را شکست دهند.

به گزارش فارس، با اين نتيجه اينتراخت موفق شد اولين برد فصل جاري خود را آن هم در دربي نيدرزاکسن دشت کند.

از طرفي پس از 10353 روز در بالاترين سطح فوتبال باشگاهي ژرمن‌ها يعني بوندس‌ليگا صاحب موفقيت شود.

براي کسب چنين نتيجه‌ ارزشمند و اميدوارکننده‌اي، تورستن ليبرکنخت، سرمربي برانشوايگ که از ابتداي فصل جاري‌ «سيستم چرخشي» را در درون دروازه با وجود دانيال داوري و ماريان پتکوويچ را اعمال کرده، از وجود گلر ايراني‌اش استفاده کرد.

اين بار او البته مجبور بود چنين جابجايي را صورت دهد. زيرا پتکوويچ مصدوم بود و امکان حضور در ميدان را نداشت.

داوري نيز با بازگشت به دروازه‌ اينتراخت ها، اعتماد مربي‌اش را با حضوري خوب و به جا پاسخ گفت. او در مقاطعي مانع نتيجه‌اي گيري ميزبان شد تا با کمک و همراهي ديگر هم‌تيمي‌هايش، 3 امتياز به حساب تيم واريز شود.

اين موضوع البته از ديد رسانه‌هاي ژرمن‌ها دورنمانده است.

*دي ولت: داوري از فاصله 6 متري موقعيت شفر را مهار کرد

روزنانه دي‌ولت معتقد است شمار موقعيت‌هاي گلزني دو تيم در بازي شب گذشته زياد نبوده است. مهم‌ترين فرصت گلزني ميزبان دقيقه 20 بود که در فاصله 6 متري مارسل شفر مقابل دانيال داوري کاري از پيش نبرد.

*زوددويچه سايتونگ:داوري جلوي حرکت چرخشي شفر ايستاد

روزنامه زوددويچه سايتونگ نيز گزارشي مشابه منتشر کرد که در آن عنوان شد مارسل شفر، بازيکن ولفسبورگ وقتي دقيقه 20 مقابل دروازه برانشوايگ، حرکتي چرخشي انجام داد و ضربه زد، داوري مانع به ثمر رسيدن توپ در تنها موقعيت کاملا جدي گرگ‌ها شد.

اين روزنامه همچنين عنوان کرد داوري مقابل سه شوت ولفسبورگي‌ها خوب مقاومت کرده است.

*روزنامه هانوفرشه:داوري اشتباه نکرد

اين روزنامه نيز در مورد داوري نوشت وي مقابل گرگ‌ها مرتکب هيچ اشتباه نشده است.

ضمن آنکه يک توپ حريف را به طور کامل مهار کرد و يکبار نيز روي ضربه بازيکن حريف، با مشت توپ را از دروازه اش دور کرده است.

*بيلد:داوري جلوي حرکت مشترک شفر و اوليچ ايستاد

روزنامه بيلد هم معتقد است بهترين و تنها موقعيت کاملا جدي براي گلزني ولفسبورگ دقيقه 20 و حرکت گروهي تيم سفيد و سبزپوش بود که با همکاري اوليچ و ضربه شفر شکل گرفت که دانيال داوري مانع آن شد.

*راديو مونيخ:در روزي باراني داوري با تمرکز کار کرد

گزارشگر راديو مونيخ در گزارش کوتاه خود عنوان کرد دانيال داوري در کسب اولين برد برانشوايگ در فصل جاري و دربي نيدرزاکسن مقابل ولفسبورگ نقش داشت. به باور اين تحليل‌گر دروازه‌بان ايراني در روزي که بارش باران وجود داشت و احتمال داده مي‌شد دروازه‌بان‌ها مرتکب اشتباه شوند، با تمرکز کار کرد.

*کيکر:داوري روي موقعيت شفر به موقع واکنش داشت

هفته نامه تخصصي فوتبال آلمان يعني کيکر نيز در گزارش خود از داوري به عنوان جانشين پتکوويچ مصدوم ياد کرد که دقيقه 20 موقعيت کاملا جدي شفر را به واکنشي سريع و به موقع مهار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها