کد خبر: ۱۷۲۹۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
تیم‌ فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در دومین دیدارش در مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا برابر لبنان به پیروزی پرگل دست یافت تا صدرجدول گروه D را از عربستان پس بگیرد. سردار آزمون هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از روز دوم مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار در گروه D از ساعت 17:30 دقیقه امروز پنجشنبه برگزار شد که طی آن تیم فوتبال جوانان ایران برابر لبنان به پیروزی 6 بر یک دست یافت تا با 6 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم عربستان، به صدرجدول این گروه باز گردد.

در این مسابقه که از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان آغاز شد، علی فتحیان (2)، آرمین سهرابیان (21)، سردار آزمون (37 و 74 - پنالتی)، میلاد سرلک (46) و آرمین سهراب‌نژاد (86) برای تیم جوانان ایران در این بازی گل زدند و تک گل لبنان در دقیقه 6 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ضمن اینکه سردار آزمون در پایان این بازی به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد.

رحیم میرآخوری سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران در این بازی از پیام نیازمند، میثم جودکی(کاپیتان)، مهدی حسین‌زاده، محمد روشندل، آرمین سهرابیان، حسن داداشی (70- مبین عزتی)، سعید آقایی، سیاوش حق نظری (60- محمدرضا سلیمانی)، میلاد سرلک، علی فتحیان (80- بابک عبدالله‌زاده) و سردارآزمون در ترکیب تیمش استفاده کرد.

تیم جوانان لبنان با این شکست از صعود به مرحله بعدی بازماند و در روز پایانی دو تیم ایران و عربستان در رقابتی برای صدرنشینی به مصاف همدیگر می‌روند. در صورت تساوی آن مسابقه تیم ایران صدرنشین راهی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا می‌شود. ضمن اینکه تیم برتر آن بازی به عنوان تیم نخست گروه D صعود کرده و تیم بازنده باید منتظر باشد تا شانس صعود به عنوان یکی از 6 تیم دوم برتر گروه‌های 9 گانه را به مرحله نهایی این جام بدست آورد.

جدول رده‌بندی گروه D در پایان دیدارهای امروز به شرح زیر تغییر کرد:
1- ایران با 6 امتیاز - تفاضل گل 7+
2- عربستان 6 امتیاز - تفاضل گل 6+
3- تاجیکستان بدون امتیاز - تفاضل گل 6-
4- لبنان  بدون امتیاز - تفاضل گل 7-

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها