کد خبر: ۱۷۳۴۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
با وجود مصدوماني که تيم ملي فوتبال تايلند دارد سرمربي اين تيم اعتقاد دارد مي‌توانند ايران را هم شکست دهند.
تيم ملي فوتبال تايلند که سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام‌ ملت‌هاي آسيا 2015 در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف ايران خواهد رفت پنجشنبه شب در ديداري دوستانه در ورزشگاه ملي راجامانگالا با نتيجه يک بر صفر بحرين را از پيش‌رو برداشت.

به گزارش تسنيم، سوراچاي جاتوراپاتاراپونگ، سرمربي تايلند که به تازگي هدايت اين تيم را به عهده گرفته است در حالي معتقد است که تيمش مي‌تواند از اين ديدار با امتياز خارج شود که چند بازيکن مصدوم هم دارد.

«بانکوک پست» تايلند گزارش داد جاکراپان کائوپروم، هافبک بوريرام يونايتد هم در بازي تايلند مقابل بحرين دچار مصدوميت شده و بازي با ايران را از دست داد. هم‌تيم‌هاي وي در بوريرام يعني سوري سوکها وسوچائو نوتنوم هم پيش از اين دچار مصدوميت شده و از ترکيب تايلندي‌ها کنار گذاشته شده بودند.

جاکراپان گفت: واقعاً جاي تاسف دارد که مجدداً مصدوم شدم، چون تازه از مصدوميت طولاني مدت رهايي يافته بودم. خيلي ناراحتم، چون اين شانس را داشتم که بار ديگر براي تيم ملي تايلند بازي کنم. البته سوراچاي به من گفت نگران نباش چون چند بازي ديگر است که مي‌تواني در آنها به ميدان بروي.

با 3 بازيکني که دچار مصدوميت شده‌اند حالا سرمربي تايلند تنها از يک مدافع با نام سوتينون پوکهوم که در پست سوري سوکها مصدوم بازي مي‌کند دعوت به عمل آورده است.

سوراچاي گفت: پيروزي که مقابل بحرين به دست آورديم شروع خوبي براي من بود ولي ما بايد کيفيت پاس‌هاي کوتاه و قدرت شوتزني‌مان را بالا ببريم.

وي با تاکيد بر اينکه ديدار با ايران در تهران مي‌تواند محک خوبي براي تيمش و خود او باشد اظهار داشت: ديدار با ايران بازي دشواري خواهد بود ولي در دوران بازيگري‌ام هرگز به ايران نباخته‌ام و اميدوارم اين رکورد در بازي سه‌شنبه شب همچنان دست نخورده باقي بماند. اين رکورد باعث افزايش روحيه بازيکنانم خواهد شد.

تانوساک لکوتاي، مدير ورزشي تيم ملي تايلند معتقد است ايران قوي‌تر از بحرين نيست و بازيکنان اين تيم شانس شکست دادن ايران را دارند. وي گفت: ما قادر به شکست دادن ايران هستيم چون آنها درون تيم‌شان مشکلاتي دارند.

تايلندي‌ها امشب (شنبه) بانکوک را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. آنها براي اينکه همچنان اميد به صعود به مرحله پاياني رقابت‌هاي جام‌ ملت‌هاي آسيا 2015 را داشته باشند نبايد مقابل ايران شکست بخورند.

تايلندي‌ها هر 2 بازي اول خود در گروه B مسابقات مرحله مقدماتي جام‌ ملت‌هاي آسيا 2015 را با شکست پشت سر گذاشته‌اند. ايران و کويت هر 2 در اين گروه 4 امتيازي هستند و لبنان 3 امتيازي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها