کد خبر: ۱۷۳۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۰ مرداد ۱۳۹۰
آن زمانیکه پیشانی بنده‌های هاشمی به زبان انگلیسی به پیشانی عده‌ای از افراد عجیب و غریب بسته شد و در خیابان‌ها شروع به جولان دادن کردند، من توسط یک نفر پیغام برای یکی از فعالین ستاد ایشان فرستادم که شما دارید مهر تنزل و سقوط شخصیت این بزرگوار را می‌زنید!
به گزارش 598 به نقل از مشرق، یالثارات در گزارشی از سخنرانی سید عباس نبوی مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی تمدن و توسعه اسلامی در جلسه هفتگی انصار حزب الله اورده است:

بنده مناظره‌ای در دانشگاه مشهد با محمد هاشمی داشتم. دانشجویان از طیف‌های مختلف حتی آنهایی که شکل و شمایل مذهبی نداشتند، به‌طور کل به مشی جناب آقای هاشمی انتقاد داشتند. آقای محمد هاشمی در تریبون عمومی گفت که یک عده‌ای که همیشه و در همه‌جا حضور پیدا می‌کنند، برای اینکه آقای هاشمی را تخریب کنند، اینجا هم آمده‌اند و دارند چنین و چنان می‌کنند.
 
من مناظره را رها کردم و آهسته به ایشان گفتم تو را به خدا اینجا دیگر این قضاوت را نکن! نزدیک 1000 نفر در سالن هستند کی آمده، کی را تخریب کند؟ برو به حاج‌آقا بگو متدینین از شما انتظاری داشتند. کمترین مقدارش که برآورده شود، مردم پاهای شما را می‌بوسند. آن زمانیکه پیشانی بنده‌های هاشمی به زبان انگلیسی به پیشانی عده‌ای از افراد عجیب و غریب بسته شد و در خیابان‌ها شروع به جولان دادن کردند، من توسط یک نفر پیغام برای یکی از فعالین ستاد ایشان فرستادم که شما دارید مهر تنزل و سقوط شخصیت این بزرگوار را می‌زنید! چرا این کار را می‌کنید؟! اصلاً همین دختر و پسر‌هایی که این پیشانی بند‌های لاتین را بسته‌اند و اسکیت می‌روند، خود اینها اولین افرادی هستند که می‌گویند ما داریم شخصیت طرف را ضایع می‌کنیم.
 
علائم در همه جای دنیا واضح است. امروز نماد اردوغان در ترکیه معلوم است. همسر او هم با حجاب اسلامی وارد اجتماعات می‌شود. تمام اینها تحلیل خاص خود را دارند. خانم کاوکچی هم در مجلس نمایندگان ترکیه حضور پیدا کرد و محجبه بود و همه به او خندیدند و اعتبار نامه او را تصویب نکردند. ایشان هم گفت: من نیامده‌ام اینجا تا اعتبار‌نامه‌ای تصویب شود من آمدم که بگویم انتخاب شده‌ام، حالا هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید و از مجلس بیرون آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها