أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۷۳۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
زن زندانی وقتی سوار خودروی مسافرکش شد به سرقتی دست زد که خیلی زود او را به پشت میله‌های آهنین باز گرداند.
به گزارش598، زن زندانی وقتی سوار خودروی مسافرکش شد به سرقتی دست زد که خیلی زود او را به پشت میله‌های آهنین باز گرداند.
این زن 53 ساله یک سال پیش به‌خاطر دستبرد به یک طلافروشی به سه ماه زندان محکوم شد و 7 ماه پیش آزاد شده بود. ساعت پنج غروب 14 مهرماه سال جاری زن 53 ساله‌ای در کرج، سوار یک سمند سفید مسافرکش شد و دقایقی بعد راننده مسافرکش به سمت تهران حرکت کرد.
پس از طی مسافتی ناگهان خودروی سمند جوش آورد و راننده مجبور شد توقف کند و از خودرو پیاده شود.دراین میان زن تبهکار که در صندلی جلو نشسته بود از غفلت راننده استفاده کرد و 500 هزار تومان پول وی را که در زیر صندلی سمت جلو جاسازی کرده بود، دزدید.
دقایقی بعد که راننده توانسته بود نقص‌فنی خودرویش را برطرف کند، بی‌خبر از دست کجی زن مسافر نما، سوار خودرویش شد و به سمت تهران حرکت کرد.ساعتی بعد راننده مسافرکش به میدان فاطمی رسید و زن مسافر نما بادستپاچگی از خودرو پیاده شد.همین عجله و شتاب و دستپاچگی زن 53 ساله باعث شد راننده ساده‌لوح به وی شک کند و در بررسی از خودرویش متوجه شدکه بسته 500 هزار تومانی پولش نیست و در این میان زن تبهکار دستگیر شد و به نزدیک‌ترین کانکس پلیس انتقال یافت.زن تبهکار وقتی دید دستش رو شده است، گریه‌کنان به التماس افتاد و از راننده مسافرکش خواست وی را ببخشد.
راننده سمند نیز از سر دلسوزی وقتی پولش را تحویل گرفت همانجا اعلام رضایت کرد.اما «رحیمه» به‌خاطر جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادسرای خارک تحت بازجویی قرار گرفت.این زن وقتی در برابر بازپرس بیضی‌زاده ایستاد گریه‌کنان گفت: باور کنید دزد نیستم عصر روز گذشته به‌عنوان مسافر سوار خودرو شدم که در بین مسیر خودرو جوش آورد و راننده پیاده شد در این میان متوجه شدم پول روی صندلی است ابتدا فکر می‌کردم که پول متعلق به مسافران است و آن را برداشتم و داخل کیفم گذاشتم و با خودم گفتم پول را به کسی که نیازمند است، می‌دهم، هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم که پول برای راننده باشد.در ادامه تحقیقات، مأموران پلیس از بانک اطلاعات مجرمان دریافتند که این زن سابقه سرقت از یک طلافروشی را دارد و به سه ماه زندان محکوم شده است.
بنابراین گزارش، این زن سابقه‌دار هم‌اکنون تحت نظر قرار دارد و تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی وی ادامه دارد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها