کد خبر: ۱۷۴۴۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که عضو کمیته فنی بودم به کفاشیان اعلام کردم که کی‌روش با توجه به سابقه‌اش می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی صبح امروز به صورت تلفنی در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ابتدا باید از کفاشیان تشکر کنم چرا که در دوران مدیریت وی تیم ملی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان ایران به جام جهانی راه یافتند.

وی در مورد دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند گفت: متاسفانه این بازی را ندیدم چون در همان شب به دو مراسم عروسی دعوت بودم اما روز بعد از بازی با امید نمازی صحبت کردم. هرچند که اختلاف‌نظر‌هایی با کی‌روش دارم اما باید بپذیریم که تیم ملی ایران حدود 4 ماه تعطیل بود و در این مدت رقبای ایران حدود 6 یا 7 بازی تدارکاتی انجام دادند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: نیاز به یک همت ملی داریم تا فوتبال ایران بتواند به اهداف خود برسد. شنیده‌ام از دقیقه 55 تا 70 تیم ملی مقابل تایلند خوب بازی کرد که این نشان از داشتن کادر فنی و بازیکنان خوب است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری نشست و همکاری با کارلوس کی‌روش عنوان کرد: زمانی که من عضو کمیته فنی بودم یک روز کفاشیان در پایان جلسه مرا نگه داشت و نام سه مربی را به من داد تا در مورد آنها تحقیق کنم. من هم با امیر حاج‌رضایی و برخی دیگر از کارشناسان شرایط آن مربیان را بررسی کردیم.

وی تصریح کرد: پس از اینکه تمام جوانب را در نظر گرفتیم به کفاشیان گفتم که کی‌روش با توجه به سابقه‌اش و فعالیتش در فوتبال پرتغال می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. این موضوعی را که بیان کردم پیش از این کسی نمی‌دانست و من برای اولین بار آن را در برنامه ورزش و مردم مطرح کردم.

قلعه‌نویی افزود: هر وقت کی‌روش بخواهد با وی جلسه می‌گذارم. پس از باخت برابر لبنان تنها من از کی‌روش حمایت کردم و فکر می‌کنم که وظیفه من است که این کار را انجام دهم اما هرجا هم انتقادی می‌بینم باید آن را بیان کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی فردای تیمش برابر نفت اظهار داشت: از چهارشنبه بازیکنان دور هم جمع شده‌اند و تمرینات را پیگیری کردیم. برای بازی فردا جمشیدیان، خسرو حیدری و محمد قاضی را نداریم اما ساموئل می‌تواند برای ما بازی کند. تیم نفت هم شرایط خوبی دارد و گل‌محمدی سرمربی این تیم از سرمایه‌های فوتبال ایران است. وی نشان داده که می‌تواند از مربیان بزرگ فوتبال ایران باشد.

وی در خصوص جذب داود حقی گفت: وی بازیکن خودم بوده و حالا در تمرینات حضور پیدا کرده است تا شرایطش را بررسی کنیم. در پایان هم باید نکته‌ای را بیان کنم. خیلی‌ها در چند وقت اخیر به من حمله کردند و رفتار گرگ‌صفت و کفتار‌صفت داشتند. من خوشحالم که با بازگشت مجددم به استقلال توانستم این تیم را قهرمان کنم و در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم. فکر می‌کنم این موضوع برای هر مربی افتخار بزرگی محسوب می‌شود که آن را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم. برخی‌ها خواستند من را خراب کنند اما معتقدم حق ما حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود اما برای رسیدن به آن دغدغه‌های مالی داشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها