نظریههای هنجاری رسانه؛
به گزارش 598 به نقل از هیوندایی، خودروی جنسیس سدان از زمان عرضه به بازار در سال 2008 فروش موفقی داشته است اما یکی از محدودیت های آن اعمال نیرو فقط به چرخ های عقب است و در مناطق سردسیر و برفی نقطه ضعف به حساب می آید. شرکت های خودروسازی آئودی، ب ام و، کادیلاک و مرسدس بنز که زودتر به این ضعف پی برده اند خیلی زود در رفع آن کوشش کرده اند. هیوندایی هم برای آن که از قافله عقب نماند، در نسل بعدی جنسیس این معضل را حل خواهد کرد. هر چند که هیوندایی توضیح زیادی در باره HTRAC نداده اما از همین حالا پیدا است که از سیستم پیچیده ی الکترونیکی استفاده می کند که گشتاور را متناسب با نیاز بین محورهای جلو و عقب تقسیم می کند به نوعی که مطلوبترین حالت را به وجود آورد. در این اصطلاح HTRAC حرف اول یعنی H از حرف اول هیوندایی گرفته شده و TRAC هم مخفف traction است. این سیستم انتقال قدرت در نورنبرگ آلمان طراحی شده و در مدار الکترونیکی خودروهای فورمل1 هم به کار رفته است. قبلا هم هیوندایی خبر داده بود که نسل دوم جنسیس را تا پایان 2013 به بازار کره عرضه خواهد کرد. یک عکس از جنسیس سدان 2015 منتشر شده که نشان می دهد احتمالا هیوندایی به زودی از این خودرو رونمایی خواهد کرد. |