کد خبر: ۱۷۵۲۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۳     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
دروازبان شماره يک تيم استقلال صنعتي توانسته در اين تيم خودش را جا بي اندازد و بازي هاي قابل قبولي هم از خودش به نمايش بگذارد.
در همين رابطه پرويز کريمي گلر موفق تيم استقلال صنعتي پس از بردن راه آهن به سايت گل گفت: بازي با راه آهن بازي سختي بود چرا که آنها انتحاري بازي مي کردند و به امتياز بازي نياز مبرم داشتند اما ما توانستيم خيلي زود آنها را غافلگير کنيم و با 3گل از آنها پيشي بگيريم والبته پس از آن بايد بيشتر دقت مي کرديم چرا که آنها فقط حمله مي کردند تا نتيجه را به تساوي برسانند.

کريمي در ادامه گفت: ما تيم خوب و جواني داريم،با مربي جواني هم که داريم مي توانيم موفق باشيم و تا همين جاي کار هم نتايج خوبي گرفتيم البته ما سعي داريم همين روند را ادامه بدهيم تا بتوانيم به 8 تيم بالاي جدول برسيم.

دروازبان شماره يک استقلال صنعتي در پايان گفت: شرايط خوبي در تيم دارم و جا دارد که از هم تيمي هايم و شخص آقاي ويسي تشکر کنم چرا که همه انها در موفقيت من دخيل بوده اند. من در ابتدا به زمان احتياج داشتم و حالا کاملاً در تيم جا افتاده ام. اميدوارم بتوانم همين روند خوب را ادامه بدهم و بتوانم به کمک خدا و با تلاش مضاعف به اهدافي که در ذهن دارم برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها