کد خبر: ۱۷۵۷۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۳۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي ايتاليا از سنگربان تيمش که اين روزها مورد انتقاد واقع مي‌شود و همچنين کاپيتان جالوروسي تمجيد کرد.
چزاره پراندلي از جان لوئيجي بوفون، کاپيتان و دروازه‌بان شماره يک تيم ملي ايتاليا که به خاطر عملکرد ضعيف‌اش در شکست سنگين اخير يوونتوس و فيورنتينا مورد انتقاد واقع شده است دفاع کرد.

به گزارش تسنيم، بوفون در اين بازي که با شکست 4 بر 2 بانوي پير در فلورانس همراه بود، در خروج‌هايش و به خصوص در صحنه گل دوم تيم ميزبان مقصر بود و همين نمايش ضعيف سبب شد برخي توانايي‌هاي وي را زير سوال ببرند.

پراندلي به حمايت از بوفون پرداخت و تاکيد کرد که سنگربان يوونتوس همچنان مرد شماره يک تيم او خواهد بود. وي به شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: به نظر من بوفون هنوز هم بهترين دروازه‌بان دنيا است. او در جام جهاني 2014 دروازه‌بان اصلي ايتاليا خواهد بود.

پراندلي سپس به سوژه‌اي که اخيراً مورد توجه رسانه‌‌هاي ايتاليايي قرار گرفته اشاره کرد و آن احتمال حضور فرانچسکو توتي، کاپيتان کهنه‌کار رم در ترکيب تيم ملي ايتاليا براي حضور در جام جهاني سال آينده بود. توتي به سبب عملکرد قابل قبولي که در 8 هفته ابتدايي سري A داشته مورد توجه قرار گرفته است و برخي معتقدند که او بايد همراه با آتزوري به جام جهاني برود.

سرمربي پيشين فيورنتينا در اين خصوص تصريح کرد: توتي با عملکردي که تاکنون داشته شايسته تعريف و تمجيد‌هاي فراوان است. با اين وضعيتي که در حال حاضر دارد، غيرممکن است که به او براي جام جهاني فکر نکرد اما من نمي‌خواهم فعلاً درباره اين موضوع حرفي بزنم.

کاپيتان رم در بازي اخير تيمش مقابل ناپولي مصدوم شد و احتمالاً تا 2 ، 3 هفته قادر به همراهي جالوروسي نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها