کد خبر: ۱۷۵۸۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربی استقلال بازيكن صربستاني را از تمرين اخراج كرد تا يك برزيلي جاي وی را بگيرد.

598؛ اخراج گوران لاوره از تمرين ديروز استقلال حاشيه‌اي ترين خبري بود كه از اردوگاه آبي بيرون آمد. اين بازيكن صربستاني ظهر ديروز براي حضور در تمرين‌هاي استقلال به كمپ ناصر حجازي رفت اما امير قلعه نويي به محض آنكه با اين بازيكن مواجه شد به وي گفت: «حق شركت در تمرين استقلال را نداري. در اختيار باشگاه هستي!»

 

لاوره هم كه توقع چنين برخوردي را از امير قلعه نويي نداشت به حالت تعجب و ناراحتي كمپ ناصرحجازي را به سمت خانه‌اش ترك كرد. اين بازيكن بايد ظرف روزهاي آتي همراه مديربرنامه‌هايش به دفتر كار علي فتح الله زاده برود تا تكليفش مشخص بشود.

 

با توجه به اينكه روز گذشته از باشگاه استقلال خبر رسيد كه جذب يك بازيكن برزيلي كه در دسته دوم ليگ برزيل بازي مي‌كند قطعي شده بايد جدايي اين بازيكن را از استقلال قطعي دانست.

 

اين در حالي است كه مديرعامل استقلال نيز قصد دارد مبلغ قابل توجهي را از قرارداد اين بازيكن كسر كند. گفته مي‌شود لاوره رقمي مابين 200 تا 300 هزار دلار با استقلال قرارداد بسته است كه با توجه به عملكرد بسيار ضعيف در تمرين‌هاي استقلال و بي‌نظمي در جريان بازي با نفت تهران نيم بيشتري از اين مبلغ از وي كسر مي‌شود.

 

البته طي روزهاي گذشته برخي كه به اين بازيكن نزديك بودند كوشيدند امير قلعه نويي را مجاب به پذيرش لاوره در تمرين‌هاي استقلال كنند اما سرمربي استقلال كاري را انجام داد كه علي فتح الله زاده دوست داشت.

 

در واقع اخراج لاوره از تمرين استقلال كاري بود كه در راستاي اهداف علي فتح الله زاده انجام شد چراكه مديرعامل باشگاه استقلال پس از اينكه فهميد لاوره پيراهن استقلال را پس از بازي با نفت تهران به زمين كوبيده اعلام كرد ديگر اين بازيكن را نمي‌خواهد.

 

در عين حال لاوره به لحاظ فني نيز نتوانسته بود نظر مساعد امير قلعه‌نويي، ستارهمداني، مجيد صالح و ديگر مربيان فعال در باشگاه استقلال را به سوي خود جلب كند. حتي شاهرخ بياني و منصور پورحيدري كه هر روز در تمرين استقلال حضور دارند نيز از وضعيت فني اين بازيكن ابراز ناراحتي كرده‌اند.

 

با اين حساب نخستين جدا شده استقلال درنيم فصل كسي نيست جز گوران لاوره؛ بازيكني كه به دليل كمبود وقت و به ناچار جذب استقلال شد. حالا استقلالي‌ها مي‌خواهند يك برزيلي را كه در پست پلي ميكر بازي مي‌كند جانشين لاوره كنند. بازيكني كه لااقل بتواند دقايقي براي استقلال بازي كند نه اينكه مدام روي نيمكت بنشيند و دستمزد بگيرد و آخر سر به ريش استقلال بخندد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها